$
מכשירים ומדריכים

פוקופון, המותג המוזל של שיאומי, מתכנן חזרה לשווקים ב-2020

ציוץ של מנכ''ל המותג המוזל של שיאומי ציין שהחברה מתכננת כנראה השקה או לפחות אירועים חשובים ב-2020. לא ברור עדיין אם מדובר בהצגה של יורש לפוקופון F1 או בדגם מסדרה חדשה

רפאל קאהאן 12:3123.12.19

הפוקופון F1 עשוי לזכות ליורש בקרוב. בציוץ של אלווין צה, מנכ''ל המותג המוזל של שיאומי, נכתב "אתם הולכים לשמוע הרבה יותר מ-POCO ב-2020". אמנם אין כאן למעשה גילוי אמיתי, אך על פי דיווחחים שונים בחודשים האחרונים החברה מתכננת לחזור בגדול.

 

מכשיר ה-F1 היה אחד מהסמארטפונים המסקרנים והמשתלמים בשנה שעברה. הוא הציע שילוב של תכונות פרימיום כגון מעבד, זיכרון ומסך, ביחד עם מחיר נמוך מאוד על סף תמחור של סדרת ביניים. אמנם לא היה מדובר במתחרה ישיר לאייפון, לסדרת הגלקסי או אפילו למכשירי הדגל של שיאומי עצמה, אך ניכר שהמותג הצליח לקלוע למטרה בכל הנוגע לרצון משתמשי הסמארטפונים.

הפוקופון הראשון הציע תכונות פרימיום במחיר נגיש הפוקופון הראשון הציע תכונות פרימיום במחיר נגיש צילום: Xiaomi

 

אין זה מפתיע שהמותג הפך לאחד הפופולריים במדינות רבות, בעיקר הודו וגם כאן בישראל. השנה לא השיקה החברה יורש, אלא השתמשה במכשיר קיים של שיאומי (המי 9T) במיתוג מחדש בהודו כ-Poco F2, אך בשאר העולם המכשיר שווק כסמארטפון של שיאומי.

 

אם כך, יכול מאוד להיות שהחברה תשיק פוקופון F3 או שהיא מתכננת להציע מכשיר חדש אחר. פוקופון יושבת בנישה ששיאומי החזיקה בה עד כה: קרי סמארטפונים שמספקים תמורה גבוהה למחיר. יכול להיות שכפל המיצוב הזה יגרום לחברה האם לבחור אסטרטגיה חדשה ולהציע מוצרים שלא יתחרו עם המותג שלה. כרגע נותר רק לראות כיצד יממש צה את הבטחתו לחובבי המותג.   

בטל שלח
    לכל התגובות
    x