הכירו את הדרך החדשה לניהול המתנות וההטבות לעובדים וללקוחות
שוברים את הראש מה לתת לעובדים? רוצים לצ'פר את הלקוחות? ומה עם ארגון יום כיף? המערכת הדיגיטלית של Xtra עושה את כל אלה בשבילכם – עם מגוון עצום של מתנות והטבות
בימינו, כמעט כל ארגון וחברה מעמידים בראש סדר העדיפויות שלהם את שביעות הרצון של העובדים, ונוקטים פעולות רבות כדי לשמור עליה. אחת הדרכים המקובלות ביותר היא להעניק לעובדים מתנות באופן שוטף – בחגים, בימי הולדת ובאירועים משמחים אחרים. בנוסף, לא מעט חברות נוהגות להעניק הטבות ומתנות גם ללקוחותיהן, כדי להביע את הכרת התודה שלהן.
עם זאת, זמן רב עבר מאז שכל העובדים במשק קיבלו פעמיים בשנה תווי שי אחידים, או סיר באריזה מהודרת, שלא פעם מצא את דרכו לבוידעם, שם הוא נמצא עד היום. בימים אלה, עובדים וגם לקוחות מצפים למגוון מתנות גדול הרבה יותר, ומעדיפים לבחור בעצמם, במקום שהמעביד יבחר מתנה אחידה לכולם. יחד עם זאת, ככל שמדובר ביותר עובדים, ניהול המתנות וההטבות נהפך למסובך יותר, ודורש לא מעט זמן ומשאבים.
"החברות חוסכות כסף, והעובדים מרוצים יותר"
כדי לתת מענה לאתגרים אלה ולהקל על חברות וארגונים בכל הקשור למתנות והטבות, בחברת Xtra Giftcard פיתחו מערכת דיגיטלית המסתמכת על טכנולוגיה מתקדמת לניהול התחום בצורה קלה ופשוטה. הודות למערכת, שביעות הרצון של העובדים והלקוחות עולה, והחברה חוסכת בזמן ובכוח אדם. ללא ספק, מצב שכולם מרוויחים ממנו.
לדברי רפי שמיר, מנכ"ל Xtra Giftcard, "זיהינו את הכשלים והאתגרים הקיימים כיום בתחום, וכך פיתחנו מערכת המרכזת במקום אחד את כל הכלים לניהול המתנות לעובדים וללקוחות. במערכת ניתן מענה לכל האירועים שבהם אנו רוצים לחגוג יחד עם העובדים והלקוחות שלנו, מחגים ועד ימי הולדת וילדים חדשים המצטרפים למשפחה.
"באמצעות המערכת, אפשר לנהל בקלות ובפשטות את מערך התמריצים לעובדים והפיצויים לעובדים, במקרה הצורך. כל ההטבות נשלחות באופן דיגיטלי, במייל וב-SMS, כך שהעובדים יכולים לממש אותן בקלות.
בנוסף, מספקת המערכת מגוון אפשרויות לארגון של ימי כיף לעובדים ולצוותים השונים בצורה מהירה וידידותית. כל מה שצריך לעשות הוא להגדיר תקציב לפעילות, לראות את הפעילויות הזמינות בתקציב זה – ולבחור".
לפרטים נוספים על המערכת לחצו כאן >>
מעל 2,000 בתי עסק למימוש מתנות
מתוך הבנה שכיום העובדים מעוניינים במגוון גדול של מתנות ממנו יוכלו לבחור, ב-Xtra מציעים מתנות בלמעלה מ-2,000 בתי עסק בפריסה ארצית, ובהם מסעדות, אטרקציות, פנאי ובידור, רשתות אופנה, מוצרים לבית, חופשות, טיפוח וספא ועוד. את המתנות יכולים העובדים לבחור מתוך דפי מתנה דיגיטליים, המעוצבים לפי רצונם של המעסיקים. ניתן גם לטעון כסף לארנק דיגיטלי, כך שהעובד יבחר כיצד לממש את התקציב.
גם המעסיקים מקבלים אפשרות לבחור כיצד יוענקו המתנות לעובדים, מתוך מבחר אפשרויות – למשל, שוברי מתנה מודפסים המוענקים אישית, או שוברי מתנה הנשלחים בצורה דיגיטלית למייל ולנייד, כאשר כל אלה ממותגים ומעוצבים בהתאם לשפה הארגונית.
לדברי שמיר, "המעסיקים יכולים לנהל את המערכת באופן עצמאי. להגדיר תקציבים לכל מתנה והטבה, לשלוח הטבות במייל וסמס, לתזמן את מועדי שליחת ההטבות ולבדוק מי קיבל את ההודעות, וכמה עובדים כבר מימשו את ההטבה. באופן זה, המערכת מייעלת ומשפרת את התהליכים בארגון ומאפשרת בקרה תקציבית, פרט לטיפול במתנות ובהטבות עצמן".
עם לקוחות החברה נמנות חברות מהגדולות במשק, ובהן בנק דיסקונט, סלקום, מכבי, בזק, הבנק הבינלאומי, כלל, אסותא, דור אלון, שטראוס מים, כללית, הראל, אלדן, רפאל, כאל ועוד.
"הדבר הכי חשוב עבורי הוא שהעובדים והלקוחות יהיו מרוצים, וייהנו מהטבות מצוינות", אומר שמיר. "אנו משפרים ומפתחים את מערכת Xtra באופן שוטף בהתאם לבקשת הלקוחות. אצלנו השירות הוא מעל הכל", הוא מסכם.