נמאס לכם שדוחפים לכם מוצרים שאתם לא צריכים?
סטארט-אפ ישראלי פיתח זירת מסחר חדשנית המאפשרת לצרכנים להימנע ממבול הפרסומות הלא רלוונטיות ולבצע רכישות לפי דרישה וצורך בזמן אמת ובמחירים הטובים ביותר שניתן למצוא.
דמיינו שאתם הולכים ברחוב ופתאום קופץ עליכם סוכן מכירות חלקלק. אתם מתחילים לדבר אתו ומיד מופיע עוד אחד. כך, הליכה של פחות מ-50 מטרים שהייתה אמורה להיות נעימה וכיפית הופכת למטרד. מה בסך הכל רציתם? לרדת למטה לרחוב ולקנות חולצה ארוכה לקראת החורף שמתקרב? מה גם שאתם יודעים בדיוק לאיזו חנות להגיע, החנות שנמצאת מעבר לפינה ושמוכרת חולצות שאתם אוהבים במידה שלכם.
אתם מחליטים לחזור הביתה, לוותר על הקנייה אחרי שוטטות חסרת תועלת של שעתיים במהלכה כל דקה מישהו קפץ עליכם עם מוצר שאתם לא באמת צריכים ואינספור הסחות דעת. אתם הפסדתם זמן יקר ובעל החנות האהובה עליכם הפסיד לקוח שהיה מגדיל את המחזור היומי שלו.
למחרת אתם מנסים את מזלכם שוב, אבל מיד כשאתם יוצאים מהדלת אותו ריטואל קורה שוב. מעצבן, לא?
כשל שוק בתעשייה המוערכת בכ-3 טריליון $ - הצרכנים הפכו להיות המוצר
בלי ששמנו לב, שוק הקניות באינטרנט הפך עם השנים לאותו רחוב ששורץ במאות סוכני מכירות חלקלקים שקופצים עלינו מכל עבר. זה אולי לא מפתיע, כשמדובר בשוק הכולל כ-2 מיליארד אנשים הרוכשים מוצרים בשווי אסטרונומי, שווי שצפוי לגדול עד ל-5 טריליון דולרים בשנת 2021. עם מהפכת המידע של המאה ה-21, אנחנו עצמנו הפכנו למוצר, כאשר אינסוף חברות סוחרות במידע הפרטי שלנו כדי למכור לנו מגוון מוצרים ושירותים לא רלוונטיים.
כיצד ניתן לפתור זאת? סטארט-אפ ישראלי חדש בשם WeBuy מפתח טכנולוגיה אשר נותנת מענה לכשל השוק הזה. בפועל, מדובר בזירת המסחר הראשונה בעולם המאפשרת לצרכן להתחיל את תהליך הרכישה קודם כל עם מה שחשוב לו. בדיוק כמו שאנחנו לא נצא לקניות בסופר בלי רשימה מסודרת, על מנת להימנע מפיתויים שונים, כך גם במסחר המקוון.
WeBuy מאפשרת לכם חווית קנייה המתחילה קודם כל עם הגדרת הצורך שלכם. כך, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של החברה אתם יכולים להחזיר לעצמכם שליטה על חווית הקניות ברשת ורק אחרי שהגדרתם את הצורך שלכם בעלי עסקים יוכלו לפנות אליכם.
מסחר אופטימאלי אשר מוזיל את מחירי הקנייה, ומגדיל את הכנסות המוכרים
מי שנהנים מהמהפכה הזו הם לא רק הקונים אלא גם המוכרים עצמם. כך, במקום לשפוך תקציבי ענק על פרסום שחלק גדול ממנו אינו רלוונטי, WeBuy מאפשרת למוכרים לפלח את קהל היעד שלהם בצורה אופטימלית ובהתאם להקצות תקציבי פרסום מתאימים עבור הלקוחות בעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לקנות אצלם. זוכרים את בעל החנות מהרחוב שלא הצלחתם להגיע אליו בגלל כל הסוכנים החלקלקים בדרך? עם WeBuy הדרך ביניכם הרבה יותר פנויה.
על כן, באמצעות שילוב של מודל פשוט מצד אחד וטכנולוגיה מתקדמת מהצד השני, WeBuy מצליחה להפוך את חווית הקנייה להרבה יותר נעימה לכל הצדדים ולחסוך בעלויות משמעותיות למוכרים בחנויות. הקונים מצדם יכולים להחליט מהם המוצרים שמעניינים אותם ולקבל פרסומות רק בהתאם לצורך שלהם באותו הרגע. בנוסף, המוכרים זוכים להוזיל את עלויות הפרסום ולהגיע לקונים הרלוונטיים בלבד (כאלה המתאפיינים בשיעורי המרה גבוהים במיוחד).
פלטפורמה שיתופית השייכת למשתמשים – שמירה על הפרטיות לצד מאפיינים המאפשרים צמיחה מואצת
מלבד זאת, בהתאם לעקרונות של הכלכלה השיתופית החדשה, הרוכשים יכולים לקבל תשלום על צפייה בפרסומות ועל ידי כך להוזיל לעצמם את מחירי הרכישה. בנוסף לפלטפורמה יכולות הפצה וצירוף משתמשים (user acquisition) יוצאות דופן - באמצעות רשת צירוף הקונים (The Buyer Referral Network) כל משתמש יתוגמל כספית על צירוף משתמשים חדשנים לפלטפורמה ועל עסקאותיהם העתידיות.
את פלטפורמת המסחר החדשנית הזו הצליחו להגות ב – WeBuy ,בין היתר, בזכות העובדה שמדובר בצוות עם ניסיון עשיר שכבר ביצע שורה של אקזיטים מוצלחים, כמו למשל המנכ"ל והמייסד אמיל גוברמן, וכן אחד היועצים המרכזיים של החברה אריאל אזרחי המכהן, בין היתר, כראש המכון להגבלים עסקיים באוניברסיטת אוקספורד. על כן, בזכות שורה של מומחים מהשורה הראשונה הצליחו להעמיד ב - WeBuy פלטפורמת מסחר אופטימאלית אשר מוזילה את מחירי הקנייה, ומגדילה את הכנסות המוכרים. בימים אלו מקיימת Webuy קמפיין גיוס בפלטפורמת ההשקעות של Exitvalley, ומאפשרת לציבור הרחב להצטרף אליה כמשקיעים בעלי מניות.
לחזרה לערוץ השקעות לחצו כאן>>>