ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

כנס שירות בעידן החדש

מנכ"ל נמל אשדוד: "נמלים בעולם יתפעלו בעתיד מערכת ממוחשבת של מנופים ללא מנופאים"

איציק כהן ציין בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל, כי לנמל "נכנסות מדי יום כ-4,500 משאיות ביום והכנסנו סדר בכניסתן ויציאתן". משנת 2022 יפעלו עוד שני נמלים אחד באשדוד שני בחיפה, שניהם פרטיים עם אפשרות לעבוד מסביב לשעון

אדריאן פילוט 12:5802.12.19

 

"אנו נמצאים בעדין אחר. השינויים גרמו להסתכל בצורה שונה על עולם הספנות ולחשוב אחרת על שירות", אמר היום (ב') מנכ"ל נמל אשדוד איציק כהן בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ורשת שופרסל.

 

לדבריו, "עצם העובדה שענקיות הספנות מגיעות לחיפה ואשדוד ונפתחת תחרות עולמית – לא רק מקומית, אנו מוציאם את עצמנו עוסקים בנושאים שהם הרבה יותר מעיצומים ושביתות. איך אנו מתאימים את עצמנו לעידן הזה? איך אנו מביאים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות ומורידים מחירים?".

 

ענף הנמלים אמור לשנות בקרוב את פניו מקצה אל קלה: אם עד היום 90% מהסחורות נכנסו ויצאו ארק נמלי חיפה ואשדוד הממשלתיים, משנת 2022 יפעלו עוד שני נמלים אחד באשדוד שני בחיפה, שניהם פרטיים עם אפשרות לעבוד מסביב לשעון.

  

איציק כהן, מנכ"ל נמל אשדוד איציק כהן, מנכ"ל נמל אשדוד צילום: אוראל כהן

 

 

כהן הדגיש כי "הנמלים בעולם חייבים להיות אוטומטיים, עם מערכות מבוקרות כך שהתהליך יהיה הרבה יותר יעיל. זה אומר שהמערכת היא ממוחשבת ותאפשר תפעול של המנופים ללא מנופאים. זה יבטיח עבודה יעילה יותר. עם זאת, זה לא אומר שלא נצטרך עוד מנופאים, אבל הם יעשו עבודות אחרות".

 

כהן התייחס גם לענף הרכב ולהכנסות ממנו. נכון להיום כמחצית מהמכוניות החדשות שמגיעות לישראל נוחתות בנמל אשדוד, אולם לדבריו, "אין לנו שום עניין בלהפחית את הפעילות בתחום הרכב. נמשיך לתת את השירות בכל עולם הסחורות והמכולות. גם בענף הרכב יש מקום לבצע התייעלות".

 

בהתייחסו לעומס המשאיות בנמל, הסביר כהן: "נכנסות אלינו כ-4,500 משאיות ביום והכנסנו סדר בכניסתן ויציאתן. הנהג יכול להזמין את הספוט שלו ואם הוא מפספס הוא יכול לעמוד בעמדת המתנה. אנו פורסים את התורים על פני כל היממה. זה מייעל את כל התהליך ומשפר את חווית השירות".

 

כהן ציין כי נמל אשדוד נכנס לפרויק הקמת תחנת כוח לצורך הפחתת עלויות וגם על מנת להפחית את הזיהום, אמצעים שיסייעו לנמל למשוך אליו לקוחות ולתת שירות יותר טוב.  

x