ביקוש שיא לדיזיין סיטי: כשנה לפני האכלוס, 32 אלף מ"ר כבר הושכרו
מתחם עיצוב הבית צפוי להיפתח ב-2021, אך כבר עכשיו נהנה מביקושי שיא בקרב רשתות מקומיות ובינלאומיות. "תם העידן שבו בשביל לעשות קניות לבית צריך לקחת יום חופשה מהעבודה"
בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
דייזין סיטי במישור אדומים יפתח את שעריו באופן רשמי בראשית 2021, וכבר כעת הביקוש למתחם, שיאגד לראשונה את כל תחום עיצוב הבית תחת קורת גג אחת, נמצא בעלייה מתמדת. קצת יותר משנה למועד האכלוס, כ-32 אלף מ"ר כבר הושכרו, כשלמעלה מ-100 מותגים הבטיחו בדיזיין סיטי את מקומם וישיקו בו חנויות קונספט ייחודיות.
ברשימה רשתות בינלאומיות ומקומיות, דוגמת דלתות פנדור, ד"ר גב, ניקולטי, נטוצי, הולנדיה, דולצ'ה דיבאני, שבירו, בר עמי תאורה, MIELE ,MODY ,CONSTRAST ובר עמי קרמיקה - שחלקן מגיעות לראשונה לאזור ירושלים ואחרות החליטו לעזוב את מתחמי התעשייה הוותיקים בבירה לטובת המתחם החדש.
"מאז שהתחלנו את הליך השיווק, לפני פחות משנה, הביקושים למתחם אדירים", אומרת פנינה רווח, סמנכ"לית השיווק של דיזיין סיטי. "כל מי שקשור לתחום עיצוב הבית מבין שהוא חייב להיות חלק מדיזיין סיטי, וזה בא לידי ביטוי בקצב הגבוה של המותגים שמגיעים לכאן ובכמות השטחים המושכרת. כאשר המתחם ייפתח לקהל הרחב יהיו כאן לא פחות מ-250 מותגים ורשתות. תם העידן שכדי לעצב את הבית נדרשים חופשה מהעבודה ונדודים תכופים ממתחם למתחם ומאזור לאזור. בקרוב ניתן יהיה לסגור את כל הקצוות ביום אחד ובמקום אחד. דיזיין סיטי הולכת לשנות את כללי המשחק, עם חוויה קניות, בילוי ופנאי שטרם נראתה בארץ".
מאחורי דיזיין סיטי, הנבנה בהשקעת ענק של למעלה מחצי מיליארד שקל, עומדת חברת קס גרופ, המתמחה בהקמת מתחמי בוטיק למסחר בארץ ומעבר לים. שטח המגרש שעליו נבנה דיזיין סיטי הוא 53 דונם, כששטחו הבנוי של הפרויקט הוא 90 אלף מ"ר, מהם 50 אלף מ"ר שטחי מסחר, 5,000 מ"ר שטחי הסעדה ו-40 אלף מ"ר חניון ובו 1,400 מקומות חניה.
העבודות בדיזיין סיטי כבר מתנהלות בהילוך גבוה, כשעם השלמתן יחולק המתחם לשלושה אזורים עיקריים. האזור המרכזי יתמקד בעיצוב הבית עם שורה ארוכה של חנויות כלי מטבח, ריהוט, דלתות, קרמיקה, טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. האזור השני יעמוד בסימן בתי מסעדות גורמה בניהולם של שפים מובילים ויציע גם מגוון בתי קפה. הפיאצה – שטח ההסעדה המקורה – תהיה העתק מדויק של מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, עם אטרקציות כגון גונדולות מעץ השטות באגמון מלאכותי ושמים מדומים המעניקים תחושת אור יום בכל שעות היממה.
האזור השלישי במתחם ירכז משרדי אדריכלים, טרקלינים וחללי עבודה משותפים למעצבים לצד מתחמים לכנסים ואירועים. באזור זה ישולבו גם עשרות דוכני אומנות, אקססוריז ותכשיטים, מתוך מטרה לספק בית לאומנים צעירים שבו יוכלו ליצור ולהציג את עבודותיהם.
הצפי: 5 מיליון מבקרים בשנה
על רקע תנופת הבנייה בירושלים וסביבתה, וגידול האוכלוסייה הצפוי, דיזיין סיטי הוא בשורה של ממש לתושבי המטרופולין אך לא רק לו. "אין לנו ספק כי דיזיין סיטי ימשוך אליו ציבור רחב ומגוון. לא מדובר רק ב-1.5 מיליון תושבי ירושלים וסביבתה, אלא בצרכנים מכל קצוות הארץ, כמו גם תיירים מחו"ל", מצהירה רווח. "מרכז הכובד עובר כעת לבירה, ואנחנו מאמינים ש-5 מיליון איש צפויים לבקר פה בשנה".
הביטחון והאופטימיות שמשדרת רווח נשענים בין היתר על פרויקט התחבורה הגדול של צפון ירושלים, אשר במסגרתו יחובר מישור אדומים לירושלים. המשמעות מבחינת בעלי העסקים, העובדים והמבקרים בדיזיין סיטי היא קיצור משך הנסיעה מהמתחם לקצה הדרומי של הבירה לכ-15 דקות בלבד, בדרך חלקה לירושלים ולתל אביב ללא אף רמזור. לפרויקט, שצפוי להסתיים ב-2023, שותפים משרד התחבורה והעירייה המקומית, ועלותו נאמדת בכמיליארד שקל.
"ניתן דגש מיוחד לגודש הקיים בכניסות לירושלים ממזרח, מדרום ומצפון", צוטט השר ישראל כץ בנושא. "ירושלים רבתי תהפוך להיות למטרופולין אחד עם חיבור ישיר, בטוח ומהיר למעלה אדומים, גבעת זאב, גוש עציון, בנימין וביתר עלית".
בדיזיין סיטי מעדכנים כי בנוסף לנגישות תחבורתית וחניה למכביר לבעלי רכבים, דואג המתחם לייצר פתרונות יעילים גם למתניידים באמצעות התחבורה ציבורית. בדומה למתחמים המובילים בחו"ל, תעמיד דיזיין סיטי מערך שאטלים קבוע, שינוע בין צירים מרכזיים ויספק למבקרים שירותי הסעה זמינים הלוך ושוב.
לכתבות נוספות היכנסו אל זירת הנדל"ן >>