הולמס פלייס: ההכנסות ממותג הלואו קוסט אייקון צמחו ב-81.4% ל-15.6 מיליון שקל
רשת מועדוני הכושר סיכמה את הרבעון השלישי של 2019 עם הכנסות של 110 מיליון שקל - צמיחה של 10% ביחס לרבעון המקביל; ההכנסות ממועדוני הולמס פלייס עלו ב-3.6% ל-94.3 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה ב-21% ל-4.1 מיליון שקל
רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס פירסמה היום (ד') את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2019, והציגה הכנסות של 110 מיליון שקל. מדובר בעלייה של 10% ביחס לרבעון המקביל ב-2018, שנרשמה הודות לעלייה במספר המנויים והתחזקות של 1.2 מיליון שקל בהכנסות מאימונים אישיים.
- הרחבת הפעילות בארץ ובחו"ל הגדילה את הכנסות סנו
- חברת גב ים מסכמת רבעון עם צמיחה דו ספרתית
- ביג סיכמה צמיחה של 11.7% ברווח הנקי המתואם
הרשת שבניהול קרן שתוי מפעילה 45 מועדוני כושר הכוללים 139 אלף מנויים, נכון לסוף הרבעון השלישי. במועד המקביל אשתקד - סוף ספטמבר 2018 - עמד מספר מנויי הקבוצה על 127 אלף.
הולמס פלייס דיווחה כי היא מנהלת משא ומתן עם בין חמישה לעשרה מועדוני כושר במטרה להסב אותם למותג מועדוני הלואו קוסט שלה, אייקון. מועדוני הכושר שמציגים את הצמיחה והרווחיות הגבוהים ביותר הם מועדוני אייקון שצמחו ברבעון ב-81.4% להכנסות של 15.6 מיליון שקל בעוד הכנסות מועדוני הולמס פלייס צמחו ב-3.6% ל-94.3 מיליון שקל.
עלייה בהכנסות לצד צמצום בהוצאות העלו את הרווח הגולמי ב-29% והוא הסתכם ברבעון ב-16 מיליון שקל לעומת 12.3 מיליון שקל ברבעון מקביל. התייעלות במועדוני הולמס פלייס ועליה בהכנסות ממועדוני אייקון, המאופיינים ברווחיות גבוהה יחסית, שיפרו את שיעור הרווח הגולמי ל-14.5% לעומת 12.4% ברבעון מקביל 2018.
השיפור בהכנסות והעלייה ברווחיות הגולמית הגדילו את הרווח התפעולי ב-1.4 מיליון שקל והוא עמד ברבעון השלישי על 6.7 מיליון שקל - עלייה של 26% לעומת 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח נקי עמד על 4.1 מיליון שקל - עלייה של 21% לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2018.