ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

Mind the Tech TLV

אסי שמלצר: "מה שיפתור את הפקקים זה רק הסעת המונים"

בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי אמר יו"ר קבוצת שלמה אחזקות שניהול צי רכב מאפשר לאסוף מידע שמספק ערך ללקוח: "יש אינדיקציות שאני יודע עוד לפני שהלקוח בכלל נכנס לרכב, זה מאפשר תחזוקה טובה ופחות תקלות"

ליאור גוטמן 13:3325.11.19

"מה שיפתור את בעיית הפקקים זה רק שיפור בהסעת המונים. אחרי שתהיה לנו אחת, נוכל לדבר על מודלים חדשים ושימוש בפיתרונות אחרים כמו אגרות גודש או הגבלות של נסיעה לעיר". כך אמר הבוקר (ב) יו"ר קבוצת שלמה אחזקות אסי שמלצר בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי.

 

שמלצר שוחח עם עורך כלכליסט TECH אליחי וידל על אפשרויות החדשנות בעולם הרכב. קבוצת שמלצר נחשבת לקבוצת הרכב הגדולה בישראל עם צי ליסינג והשכרה של יותר מ-70 אלף מכוניות, הפעלת רשת מוסכים ומגרשי מכירת רכב, כמו גם חברת ביטוח.

 

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה אחזקות בשיחה עם אליחי וידל בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה אחזקות בשיחה עם אליחי וידל בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי צילום: יריב כץ

 

 

"אני רוצה לדבר על שלושה דברים שקשורים לעולמות שלנו – דאטה, ניתוח וחשמול. יש לנו היום אפשרות להתחבר גם עם הרכב וגם עם הנהג, כל אחד בגזרה שלו. את המידע שאנחנו אוספים אפשר לשתף. הנדבך השלישי הוא עולם הרכב החדש שמשלב חשמול וניטור אחרי טעינה של מכוניות", אמר שמלצר.

 

שמלצר התייחס לחזון הרכב האוטונומי כרחוק מיישום. "אני לא רואה בעתיד הקרוב כניסה של רכב אוטונומי. אנחנו עוד לא שם. אולי העולם הזה רלוונטי בשלב הזה באזורי מסחר ושירות סגורים ולא בכביש הציבורי, אנחנו עוד לא שם".

 

בהתייחסו לניהול מאגרי מידע וחדשנות שמלצר טען שמבחינתו כל נהג תורם לו לאיסוף המידע הנדרש לניהול ציי רכב ומאגר של נהגים.

 

 

 

"ניהול צי רכב הוא משהו דינמי עם עשרות אלפי משתמשים. זה גם הנהג, גם המשפחה שלו שנוסעת ברכב וגם האוטו עצמו. אנחנו נייצר כלים מהמידע שיש לנו ועסקים שלא יעשו את זה לא יוכלו להתקיים.

 

"זה מתחיל במידע על הרכב והטיפול בו, או השחיקה של הבלמים, ועד הכלים שיש לנו לגבי אופן הנהיגה של כל נהג. הפירמידה מתחילה ברכב עם המוניטורים על הרכב. זה שירות ללקוח לרבות מידע האם הרכב מתחמם, מה מצב הבלמים או הסוללה. אלו אינדיקציות שאני יודע עוד לפני שהלקוח בכלל נכנס לרכב. זה מאפשר לי ליצור איתו קשר ומייצר תחזוקה טובה ופחות תקלות כי אני יוצר קשר יזום עם הלקוח.

 

"הרובד השני יכול להיות עוצמות הסיבוב במהלך הנהיגה לו, וביום שנוכל לייצר תעודת זהות על הרכב זה יעניק ללקוח מידע הרבה יותר טוב על רכב מאשר בדיקה אקראית שמבצעים במכוני בדיקה לפני הרכישה. זה מנוע צמיחה של מידע שאמור להוביל לייצור הכנסות עתידיות", סיכם שמלצר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x