פרדי אבוקרט מונה למנכ"ל החדש של חברת קליל
לאחר פרישתו מהתפקיד של אריה (ריצ'י) ריכטמן אשר כיהן כמנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, מונה אבוקרט לתפקיד; שימש עד כה כמנכ"ל חברת טייני לאב
פרדי אבוקרט (57) מונה למנכ"ל החדש של חברת יצרנית פרופילי האלומיניום לבנייה ולתעשייה קליל הנמצאת בשליטת צורי דבוש (64.3%). אבוקרט כיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל יצרנית הצעצועים ומוצרי התינוקות Tiny Love (טייני לאב). הוא יחל את כהונתו כמנכ"ל בתחילת ינואר 2020. הוא יחליף את אריה (ריצ'י) ריכטמן שפרש לאחר 15 שנה בתפקיד.
- "האיום הכי גדול עלינו? מדפסות תלת־ממד שידפיסו חלונות"
- מנכ"ל קליל אריה ריכטמן פורש לאחר 30 שנה: "החזרתי את האמונה לעובדים"
- רווחי קליל נשחקו ברבעון השני - למרות הירידה החדה במחירי האלומיניום
אבוקרט הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי ניהול הן בחברות בשוק המקומי והן בחברות גלובליות. בשנים 1996-2003 עבד בשטראוס כאשר בתפקידו האחרון שם כיהן כסמנכ"ל השיווק. בשנים 2004-2007 כיהן בתפקיד מנכ"ל חטיבת המיזוג באלקטרה.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
יו"ר קליל ובעל השליטה צורי דבוש: "אנו מברכים על מינויו של פרדי למנכ"ל החברה החל מחודש ינואר הקרוב. הרבה מועמדים ראויים הציגו מועמדות להוביל את קליל לשלב הבא, פרדי היה המועמד הנחוש ביותר. יש מנכ"לים שיש להם לב גדול ופחות כישורים ויש מנכ"לים עם הרבה כישורים ופחות לב, יש מעט מאד מנכ"לים שיש להם גם לב גדול וגם הרבה כישורים. לתרבות הארגונית הייחודית של קליל נדרש מנכ״ל לא קונבנציונאלי".
דבוש אמר בראיון אשר פורסם בכלכליסט בחודש שעבר לגבי מה הוא מחפש במנכ"ל הבא: " קודם כל שיהיה בן אדם. שיהיה אכפת לו מהאנשים שתחתיו, שידאג לקדם אותם, ושיביא תוצאות מתוך אהבה - לא מתוך לחץ או איומים. מנכ"ל בעל ניסיון, שרואה את החברה לטווח ארוך, רצוי מתחום הבנייה, אבל אני לא נעול על זה".
עוד ציין דבוש בקשר לאתגרים הצפויים למנכ"ל החדש: "לפני הכל הוא יצטרך ללמוד את התרבות הארגונית שלנו, שהיא חריגה בנוף הישראלי. כזו שמודדת חיוכים וכזו שמעודדת שיח פתוח בחברה ולא משתמשת באגו בתהליכי קבלת ההחלטות".
הוא ציין עוד כי "אחד האתגרים שלנו הוא למקסם את כוח המותג. רוב האנשים רוצים קליל ולא מקבלים קליל. כשהלקוח מגיע לשרשרת הערך, נוצרות כל מיני מוטיבציות שליליות להזיז אותו מקליל, מכיוון שהאיכות של המוצר שלנו גבוהה ומן הסתם היא יותר יקרה. בסקרי לקוחות אנו רואים כי סדר גודל של 60% מהם רוצים קליל, ובפועל רק 20% מהלקוחות קונים קליל. אחת המשימות של המנכ"ל החדש תהיה לצמצם את הפער הזה".