אפספלייר הישראלית מגייסת 200 מיליון דולר
החברה שהוקמה ב-2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לבעלי אפליקציות לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם. מי שמובילה את הסבב היא קרן ג'נרל אטלנטיק
חברת אפספלייר הישראלית מגייסת 200 מיליון דולר בסבב D בהובלת קרן ג׳נרל אטלנטיק, כך נודע לכלכליסט ממקור המקורב לחברה.
- מקום שני - אפספלייר: הקפיצה השיווקית הגדולה
- חברת AppsFlyer הגיעה להכנסה שנתית של יותר מ-100 מיליון דולר
- Appsflyer גייסה 20 מיליון דולר
אפספלייר (AppsFlyer) הוקמה ב־2011 על ידי שני יזמים: מנכ"ל החברה אורן קניאל וסמנכ"ל הטכנולוגיות רשף מן. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לבעלי אפליקציות לדעת מאין הגיעו המשתמשים הרווחיים ביותר לאפליקציה שלהם: חיפוש בגוגל, מודעה בפייסבוק או בטוויטר, דיוור ישיר למייל, הודעת SMS, קמפיין טלוויזיוני ועוד.
גיוס הכספים האחרון של החברה היה ב־2017, אז היא גייסה 56 מיליון דולר. טרם הגיוס הנוכחי גייסה החברה כ־84 מיליון דולר. על משקיעי החברה נמנים קומרה קפיטל, גולדמן זאקס, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, קרן הון הסיכון פיטנגו צמיחה ופיטנגו ונצ'ר, קרן מאגמה, קרן Eight Roads והיזם והאנג'ל אייל גורה. החברה דורגה במקום השני ברשימת הסטארט-אפים המבטיחים של כלכליסט שפורסמה במאי האחרון.
בשנה האחרונה ביצעה אפספלייר שורת עסקאות מפתח ויצרה שרשרת של שותפויות עם איביי, NBC-Universal, אדידס, יונדאי וקוקה קולה. בסוף 2018 היא הגיעה לקצב מכירות שנתי מרשים של 100 מיליון דולר, חמש שנים בלבד אחרי שהוקמה.
נכון לאפריל, קצב המכירות של החברה כבר עמד על כ־130 מיליון דולר, ולא מן הנמנע שעד סוף השנה המספר יתקרב ל־200 מיליון.
90% מההכנסות השנתיות של החברה מגיעות ממנויים שחותמים חוזה לשנה לפחות, ו־65% מהם אף משלמים לשנה מראש. בנוסף, מהנתונים שמדדה החברה על האפליקציות שבהן היא פועלת עולה שהיא מדדה פעילויות שיווקיות בכ־20 מיליארד דולר ב־2018.
לצד ניטור הפעילות השיווקית, אפספלייר מצליחה גם לסייע לחברות במניעת הונאות, והפתרונות שהיא מציעה בתחום חוסכים ללקוחותיה כ־6.5 מיליון דולר ליום, שווי הונאת מודעות.
מאפספלייר נמסר: "אנו לא עוסקים בספקולציות על עסקאות עתידיות, אלא עסוקים בלהמשיך ולתת ערך ללקוחותינו ושותפינו".