כנס החדשנות
"אנחנו חוסכים לאנשים עשרות אחוזים בשנה על החשבונות"
כך לדברי מישל מילר מחברת EZsave במסגרת אירוע Pitch to rich בכנס החדשנות של כלכליסט. "אנחנו מנתחים חשבוניות ומצליחים לחסוך כספים. אנחנו חוסכים כיום עשרות מיליוני דולרים בארצות הברית"
"נוסדנו אחרי שהמנכ"ל שלנו סייע לסבתא שלו להקטין את ההוצאות שלה והוא חשב שזו בעיה של הרבה אנשים", כך לדברי מישל מילר מחברת EZsave במסגרת אירוע Pitch to rich בכנס החדשנות של כלכליסט ווירג׳ין במרכז פרס ביפו. "85% מהאנשים נתקלים בבעיה דומה ואנחנו רוצים לעזור לאנשים להקטין הוצאות ולהוריד לחצים".
מילר יודע שהרבה אנשים בעולם נתקלים בבעיה קשה של חשבונות מנופחים וחוסר יכולת להתמודד איתם. החברה הישראלית שפועלת כיום בעיקר בארצות הברית מספקת שירות נגיש שמאפשר לצרכנים לשלוט בהוצאות החודשיות ולשלם את המינימום האפשרי לחברות השונות. מדובר בשירות שיכול לחסוך 30-60 אחוז מההוצאות החודשיות. החברה מנתחת את החשבוניות שלכם, בוחנת כמה ניתן לחסוך, והיכן ניתן ליהנות ממבצעים מעולים. החברה מציעה שירות פשוט לעבודה עם החברה. כל מה שצריך לעשות הוא להעביר ל- EZsave חשבונית של הספק באמצעות העלאה פשוטה דרך האתר. אחרי שמעלים חשבונית, כל העבודה תעבור לידי החברה, שתתחיל לברר איך אפשר לחסוך כסף.
"בארצות הברית אנחנו עוזרים להם לחסוך כסף בשירותי המובייל שבהם רבים מקבלים חשבוניות מנופחות. יש להרבה אנשים מעט מאוד ידע במשא ומתן ורבים אפילו חוששים להתעמת או לדון מול אנשים ורבים לא יודעים לשמור על המחיר הנמוך", הוסיף מילר, "אנחנו מנתחים חשבוניות ומצליחים לחסוך כספים. אנחנו חוסכים כיום עשרות מיליוני דולרים בארצות הברית.
"אנחנו מגיעים ללקוחות שלנו דרך מאמצי שיווק רבים. התשלום שלנו מגיע בדמי הצלחה ועמלות. יש לנו 150 אלף משתמשים שחסכו עשרות מיליוני דולרים וככל שנרחיב את החברה ניתן יותר שירות לאנשים בעולם השירותים שלנו הם רק קצה הקרחון בעולם.
המשא ומתן שאנחנו עושים הוא ידני אבל הכל למעט כל זה הוא אוטומטי. השירות שלנו כולל הכל. אנחנו שולטים בתהליך לאורך זמן. יש לנו כמה מתחרים בארצות הברית כאלה שמתמחים בקיזוז חשבוניות, אבל אין שחקן דומיננטי ואין מישהו בולט ואנחנו מאוד נרגשים להתקדם בשוק".