כנס החדשנות
סטיב גרון: "יופיקס מייצגת את הטבע"
מנכ”ל חברת יופיקס, המוכרת גם כיצרנית של יוגורט טבעוני דיבר באירוע Pitch to Rich במסגרת כנס החדשנות של כלכליסט. לדבריו, "המוצר הראשון שהשקנו בישראל עם שטראוס הם דגני בוקר ואחריהם יגיע פרוזן יוגורט"
"מיליונים רוצים לצרוך פחות מוצרים מהחי", כך ציין סטיב גרון מנכ”ל יופיקס בפני איש העסקים ריצ’רד ברנסון, באירוע Pitch to Rich במסגרת כנס החדשנות של כלכליסט ווירג׳ין במרכז פרס ביפו. לדבריו, "אנחנו מציעים חלופות לחלב ללא מוצרי חלב בפנים. יופיקס משתמשת רק במרכיבים אמיתיים. רשימת המרכיבים כוללת עדשים, חמניה, קוקוס, דברים טובים".
גרון המשיך, "יופיקס באמת מייצגת את הטבע. המוצר הראשון שהשקנו בישראל עם שטראוס הם דגני בוקר ואחריהם יגיע פרוזן יוגורט, שיבולת שועל ועוד דברים רבים. אנחנו רוצים גם להשיק בבריטניה מוצר המבוסס על פירות. מוצר שמשלב דייסה ויוגורט ואנחנו חולמים להתחיל עם המוצר שלנו בווירג’ין אטלנטיק. ניתן להגיש את המוצר בכל טיסה של וירג’ין וליהנות מהיתרונות".
הסטארט-אפ יופיקס (yofix) החל את דרכו בחממת החדשנות של שטראוס. יופיקס עצמה הוקמה על ידי רונן לביא ומנוהלת על ידי סטיב גרון. יופיקס המוכרת גם כיצרנית "יוגורט טבעוני" התקבלה בשנה שעברה למאיץ החדשנות של פפסיקו. מוצרי YOFIX מבוססים על חומרי גלם מהטבע, כדוגמת שיבולת שועל, קניות, פירות וזרעים.
עוד ציין גרון, "הרכיבים שלנו שונים - שיבולת שועל ללא תוספות, אין בכלל תוספים, יש לנו שני אחוזי סיבים ושלושה אחוזי פרוטאין, כיום בעולם אין שילוב של יוגורט ודייסה בכלל".