מהיום: אפליקציית המוסיקה Spotify מוטעמת אוטומטית בממירי פרטנר TV
זאת בעקבות הסכם שת"פ בין פרטנר TV לשירות הזרמת המוסיקה הגדול בעולם ספוטיפיי. המשתמשים יכולים ליהנות מ-3 חודשים של מנוי פרימיום ללא עלות, ולאחר מכן בעלות של 19.90 שקל לחודש
פרטנר TV, שירות הטלוויזיה של חברת פרטנר, הודיע היום (ה') על שיתוף פעולה עסקי עם שירות הזרמת המוסיקה הגדול בעולם ספוטיפיי (Spotify), שיהיה זמין מהיום בכל ממירי החברה.
אפליקציית Spotify הגיעה לישראל לפני כשנה וחצי והחלה במגעים עם מספר חברות תקשורת כחלק מאסטרטגיה מקובלת בעולם – חדירה לשוק חדש באמצעות חברה מקומית. לאחר כישלון המגעים מול חברת הסלולר גולן טלקום, בחרה Spotify דווקא בחברת טלוויזיה. מחקר של אנדרואיד TV שפורסם לאחרונה מעיד שמגמת צריכת המוסיקה על גבי מסך הטלוויזיה הולכת ומתעצמת ויותר מ-40% מצופי הטלוויזיה מעדיפים לצרוך מוסיקה בדרך זו.
פרטנר TV, שלה כ-170 אלף לקוחות, היא השותפה הראשונה של Spotify בישראל, הכוללת מעל 100 מיליון לקוחות בעולם. בפועל, האפליקציה תהיה מוטמעת באופן אוטומטי על גבי כל ממירי האנדרואיד TV של פרטנר, באמצעות מנוי בתשלום. גם לקוחות של חברות הטלוויזיה המתחרות יכולים להוריד באופן עצמאי את האפליקציה לסטרימרים שלהם, אך כצפוי בשיתופי פעולה כאלה, פרטנר ו- Spotify צפויות להכריז על היבטים נוספים של השת"פ בהמשך, כמו מבצע בתשלום החודשי או מנוי חינמי לתקופת זמן מוגבלת ותשלום דרך החשבונית החודשית. נכון לעתה, משתמשי השירות יכולים ליהנות מ-3 חודשים של מנוי פרימיום ללא עלות, ולאחר מכן בעלות של 19.90 שקל לחודש.