חברת Apester השיקה פלטפורמת סטוריז לאתרי חדשות
החברה, שמציעה שורה של כלי הנגשת תוכן, השיקה מערכת שמרכזת סטוריז פופולריים באתרים, שהותקנה כבר באתרים כ- TV Insider האמריקאי, VIP.de הגרמני ו- 7days הרוסי
- חברת 3DSignals הרחיבה סבב גיוס ל-20.5 מיליון דולר
- מאיפה מגיע הכסף? 7.5 מיליארד דולר מחפשים השקעה
- חברת טכנולוגיות הביטוח אייר דוקטור חתמה על שת"פ עם הפניקס
אתר הבידור TV Insider, שעשה שימוש לראשונה ברצועת הסטוריז במסגרת כיסוי כנס קומיקון בסן דייגו, דיווח על עלייה של 87% בהכנסות היומיות מאייפסטר עם התקנת הרצועה, ביחס לתקופה שכללה הכנסות מפרסומות ללא הרצועה. ההכנסות נובעות הן מפרסומות המוצגות על גבי הרצועה, והן מפרסומות המוצגות בסטוריז.
המערכת של אייפסטר כוללת אלמנטים אינטראקטיביים כגון שאלונים, סקרים וכפתורים ממותגים, ומאפשרת מונטיזציה של תוכן על ידי שילוב באנרים ופרסומות וידאו בסטוריז. עבור עסקים, מציעה אייפסטר שורה של כלי יצירת לידים, הנעה לפעולה ורכישת דאטה.
מלבד עלייה משמעותית בהכנסות, לקוחות אייפסטר רואים עלייה של 44% בצריכת סטוריז, עלייה של 80% במספר שקופיות סטוריז, וכן עלייה של 13-27 שניות בזמן על העמוד.
"הסטורי הוא פורמט המדיה הצומח ביותר כיום", אמר לכלכליסט מוטי כהן, מנכ"ל ומייסד אייפסטר. "הוא כבר מזמן חצה את גבולות הרשתות החברתיות, ומאומץ על ידי מותגי ענק, כגון נטפליקס וספוטיפיי. הוא גם חורג הרבה אל מעבר לגבולות התקשורת הבין אישית, לתקשורת של מותגים מול הקהלים שלהם: הוא מאפשר להם להציג תכנים באופן שאליו הקהל שלהם כבר התרגל, ומוסיף עבור מותגים אפיקים מסחריים הגלומים בפורמט החדש – כגון יצירת לידים או דאטה על קהלים".
פלטפורמת התוכן האינטרטיבי של אייפסטר משרתת כיום אתרי חדשות גדולים כגון TIME, Variety ו- The Independent, מותגים כגון וירג'ין ומייהריטג', קבוצות ספורט כגון ברצלונה, טוטנהאם, רומא וזניט סנקט פטרסבורג.