$
בארץ

טורו האמריקאית תשווק את מערכות סינון המים של ימית בארה"ב, קנדה ומקסיקו

ימית, הנמצאת בבעלות עופר תלמי, פועלת בשוק מערכות הסינון בתחומי החקלאות, התעשייה והרשויות המוניציפאליות; טורו היא חברה אמריקאית גדולה הפועלת בתחומים שונים, בהם השקיה לגינון, דשאים, גולף וחקלאות עם מכירות של 2.6 מיליארד דולר בכ-125 מדינות

גולן חזני 08:1522.09.19
חברת טורו האמריקאית תשמש כספק הבלעדי של מערכות הסינון והטיפול במים של חברת ימית בארה"ב, קנדה ומקסיקו.

 

ימית פועלת בשוק מערכות הסינון בתחומי החקלאות, התעשייה והרשויות המוניציפאליות. מכירותיה מוערכות ב-25 מיליון דולר לשנה, וההסכם האסטרטגי מול טורו משמעותי ביותר מבחינתה, במידה שיבוא לידי ביטוי מעשי ויגדיל את מכירותיה.

 

טורו תשווק מערכות סינון וטיפול במים מתקדמות למערכות השקיה לחקלאות ולחממות, מתוצרת ימית.

 

טורו היא חברה אמריקאית גדולה הפועלת בתחומים שונים, בהם תחום השקיה לגינון, דשאים, גולף וחקלאות עם מכירות בהיקף של 2.6 מיליארד דולר בכ-125 מדינות. החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 7.9 מיליארד דולר. תחום ההשקיה אינו העיקרי מבחינתה, והיא החברה ה-4-5 בעולם בתחום.

טפטפות טפטפות צילום: שאטרסטוק

 

המסננים של ימית נחשבים פשוטים יחסית ונמכרים במחירים אטרקטיבים בין היתר לחברות ההשקיה בטפטוף הגדולות - נטפים, ריבוליס, נען דן ג'יין ומצרפלס. היא פועלת בתחום בו פועלת חברה ישראלית אחרת, עמיעד, שהשליטה בה נרכשת בימים אלה ע"י קרן פימי, אולם היא קטנה מעמיעד.

 

המכירות שלה הן למדינות בחמש יבשות. לימית שני מפעלי יצור (בישראל ובסין) והיא מעסיקה למעלה מ-200 עובדים בפיתוח, בייצור ושיווק.

 

ימית נוסדה לפני למעלה מ-30 שנה בידי שלושה שותפים. לאחרונה, לאחר מאבק שליטה ממושך, נותר עופר תלמי כבעלים יחיד בחברה. לימית חברה- בת בסין, המייצרת ומשווקת את מוצריה בשוק התעשייה והחקלאות לשוק הסיני.

 

תלמי, נשיא החברה שהעתיק את מושבו לביג'ין, כדי לנהל משם את פעילות הייצור והשיווק בסין, אמר: "שוק הסינון העולמי מוערך במאות מיליוני דולרים. ימית בחרה לחזק את תחום הייצור, היא רכשה אמצעי ייצור מהמתקדמים בעולם באמצעותם תשלש את יכולות הייצור שלה. בכוונת ימית להקים בתקופה הקרובה מפעלי ייצור נוספים בעולם כדי לקצר את טווח ההגעה, הנגישות והזמינות של המוצרים לשוק".

 

"ימית מייצרת בעצמה למעלה מ-90% מרכיבי המוצרים שלה", הוסיף תלמי, "ובכך ייחודה ויתרונה לעומת חברות אחרות שפועלות גם ובעיקר מול יצרני-משנה. שיתוף הפעולה עם טורו הוא חלק מהאסטרטגיה של ימית בשיווק מוצריה בעולם כולו".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x