$
הייטק והון סיכון

אינוביד הישראלית רוכשת חברה מארגנטינה בכ-30 מיליון דולר

הנרכשת היא Herolens, שפועלת בתחום העברת תוכן מבוסס דאטה לצורכי פרסום; אינוביד תוכל להיעזר בה להרחבת סל המוצרים שלה, ולשיפור יכולות התאמה אישית של פרסומות ויכולות מדידה מתקדמות

מאיר אורבך 14:0018.09.19
חברת שירותי הווידאו הישראלית אינוביד (Innovid) רוכשת את חברת הירולנס (Herolens), חברת תוכנה המתמחה בטכנולוגיית אופטימיזציה יצירתית לפרסומות. הרכישה תאפשר להעמיק את סל השירותים של הרוכשת, לשפר תהליכי התאמה אישית ויכולות מדידה מתקדמות. לפי הערכות, שווי העסקה עומד על 30 מיליון דולר, שישולמו במזומן ובמניות.

 

 

הפלטפורמה שהירולנס פיתחה מתמקדת בהעברת תוכן מבוסס דאטה, פרסונלי ודינמי לפרסומות. החברה, שמעניקה את שירותיה למרבית התאגידים הגדולים שפעילים בדרום אמריקה, כמו קוקה קולה, רנו ורשת הקניות מרקאדו ליברה, מספקת מספר אפשרויות שימוש בפיתוחיה - משימוש עצמי ועד שירות מלא מצד החברה.

 

צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד אינוביד צביקה נטר, מנכ"ל ומייסד אינוביד צילום: Innovid

 

 

הירולנס, שמקורה בדרום אמריקה ומשרדיה הראשיים נמצאים בארגנטינה, מונה כ-40 עובדים שיצטרפו כביחד עם מנהליהם ומייסדי החברה לשורות אינוביד. היא תמשיך להפעיל את המשרד בבואנוס איירס כמשרד ראשי בדרום אמריקה, לצד נציגויות בקולומביה ובמקסיקו. אינוביד הוקמה ב-2007 ע"י צביקה נטר (מנכ"ל) וטל חלוזין (סמנכ"ל טכנולוגיה) ופועלת בשני מישורים עיקריים: הזרמת פרסומות והתאמתן לקהל יעד וכן פרסום אינטראקטיבי לטלוויזיות חכמות בטכנולוגיית OTT. עד כה גייסה 83 מיליון דולר בשישה סבבי גיוס ובין לקוחותיה נמנות חברות כדיסני, טויוטה, לוריאל, בנק אוף אמריקה, הולו ועוד.

 

אלטרנטיבה לענקיות הפרסום

 

בעקבות העסקה, מסר נטר: ״הצורך למנף מידע כדי לחבר בין ערוצי המדיה והפרסום השונים עלה מלקוחות רבים גדולים שלנו, רבים מהם מהמפרסמים הגדולים בעולם. אנחנו ממשיכים להוביל את תחום הפרסום בווידאו, עם יכולות הטלוויזיה והווידאו המתקדמות ביותר בשוק, ובנוסף מספקים לחברות מענה לצורך לחיבור בין כלי המדיה השונים. עם הטלוויזיה במרכז, מותגים יכולים כעת לחבר בינה לבין רשתות חברתיות ומסכי הסמארטפונים כדי לשפר את מעורבות הלקוחות ואת התוצאות העסקיות״. לדבריו, אינוביד מהווה אלטרנטיבה בולטת לענקיות פרסום כגוגל ואמזון, בדגש עבור מותגים שמחפשים פתרונות פרסום עצמאיים שנשענים על המידע שברשותם.

 

 

  

אלן קרפובסקי, מייסד ומנכ״ל Herolens, הוסיף: ״התרשמנו מכך שהמותגים הגדולים ביותר בעולם בחרו באינוביד בזכות מומחיות הווידאו שלהם", מסר אלן קרפובסקי, מנכ"ל ומייסדי הירולנס, "ההצטרפות שלנו לצוות של אינוביד תאפשר לנו להביא את המומחיות שלנו בתחום התצוגה ללקוחות הגלובליים שלהם. אנחנו נרגשים מאוד מהמהלך ולהוטים לקחת חלק משמעותי בהתקדמות אינוביד״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x