ויקטוריה בקהאם משיקה קולקציה חדשה: "רק קצה הקרחון"
חברת להקת הספייס גירלז לשעבר שהפכה למעצבת אופנה מרחיבה את העסק שלה ומשיקה קולקציית איפור - "ויקטוריה בקהאם ביוטי"
ויקטוריה בקהאם, חברת להקת הספייס גירלז לשעבר שהפכה למעצבת אופנה, מרחיבה את העסק שלק ומשיקה קולקציית איפור. המותג החדש, ויקטוריה בקהאם ביוטי, שהושק במהלך שבוע האופנה של לונדון, זמין למכירה באינטרנט החל מיום שבת האחרון.
לדבריה של בקהאם, עד כה הביקוש עלה על הציפיות. "התגובות עצומות, הרבה יותר מכפי שחלמנו בכלל", הסבירה. "היו לנו יעדים אגרסיביים ועקפנו אותם. זה מאשר שיש תיאבון למה שאני עושה".
- מותג ג'ורג'יו ארמני פותח חנות ביוטי ראשונה בישראל
- רשת קיקו מילאנו סוגרת את כל סניפיה בפולין
- לראשונה: סופר פארם תשווק מותג מחוץ לרשת
עם זאת, כפי שבקהאם הגדירה זאת בעצמה, מותג האיפור הוא רק "קצה הקרחון" מבחינתה, שכן היא מתכוונת ללכת בעקבותיה של גווינית פאלטרו ולהפוך לגורו בענייני לייפסטייל ורווחה אישית. "זה השלב הבא – רווחה אישית. לא מדובר פה בקרם פנים שיגרום לך להרגיש צעירה יותר, אלא על איך להפוך להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמך", הסבירה.
בהתאם, מוצרי האיפור יהיו נקיים וידידותיים לסביבה, בלי תוספת של חומרים כימיים כמו פרבנים וסולפט. כמו כן, אריזות המוצרים מיוצרות מחומרים ממוחזרים. בכך מנסה בקהאם לפנות לקהל צעיר יותר, שעוקב אחריה לרוב ברשתות החברתיות והוא בעל מודעות סביבתית, אך לא יכול להרשות לעצמו את הבגדים שהיא מעצבת.
קולקציית האיפור תכלול מעל ל-30 גוונים של מייקאפ, על מנת להתאים למגוון רב של נשים בגווני עור שונים. בקהאם השיקה את המותג ביחד עם שרה קריל, לשעבר בכירה באסתי לאודר, איתה שיתפה פעולה בעבר. "אני מרגישה כאילו אני עומדת ללדת ילד נוסף", סיכמה את החוויה.