גוגל מציגה: כמו טינדר, אבל לסדרות וסרטים
החברה הציגה ממשק חדש וחמוד לחיפוש תוכן טלוויזיוני וקולנועי, שנשען על תצורה זהה לשל אפליקציית הדייטינג המצליחה: אהבתם סרט? פשוט עשו לו סווייפ ימינה
- דיווח: גוגל תחשוף את הפיקסל 4 באמצע אוקטובר
- ארה"ב: תובעים כלליים מ-48 מדינות פתחו בחקירת הגבלים עסקיים נגד גוגל
- גוגל מפנה נשים שמעוניינות בהפלה לגורמים שמתנגדים להפלות
סרט או סדרה שקיבלו סווייפ ימינה, יעבירו את המשתמש לקלף חדש שיראה לו תקציר כללי, קישור לאתר IMDB, לביקורות ב-Rotten Tomatos ולאתרים רלוונטיים נוספים.
הקשה על לינק לצפייה תעביר את המשתמש לנטפליקס, יוטיוב, אמזון וידאו או כל פלטפורמה בה אפשר לצפות בתוכן הנבחר. כמו כן, ידע כלי החיפוש של גוגל לזהות חיתוכי סרטים וסדרות קצת יותר ספציפיים, כגון "סרטי אימה עם מפלצות" או "תוכניות בישול תאילנדי".
הצעד הזה נועד לשפר את מוכנותה של גוגל לשנת הסטרימינג הגדולה שמגיעה אלינו: דיסני, הולו, וורנר, אפל ועוד חברות משיקות שירות צפייה ישירה נרחב, וגוגל לא יכולה להישאר אדישה. מבחינתה, כדאי להתמקם בנקודה בה גולשים ייעזרו בה כדי למצוא תוכן אצל אחרים. לפחות עד שגוגל יוטיוב פרימיום (שלאחרונה נחת בישראל) יציג תוכן מקור ראוי לשמו.