בנק הפועלים קיבל חשיפה בשווי 830 אלף שקל בזכות נבחרת העתודה בכדורסל
הופעת החסות של הבנק בחזית חולצת הנבחרת היתה המיקום הבולט שהיווה כמעט 45% מהחשיפה הכללית
לפי מחקר שביצעה חברת יפעת מחקרי מדיה, בנק הפועלים, מעניק החסות לנבחרת העתודה בכדורסל, קיבל חשיפה בשווי 830 אלף שקל במהלך אליפות אירופה לנבחרות צעירות, בה הנבחרת הישראלית זכתה בטורניר שנערך בתל אביב.
- שווה זהב: נבחרת ישראל בכדורסל אלופת אירופה עד גיל 20
- תעודת בגרות: נבחרת העתודה בגמר אליפות אירופה אחרי 70:81 על צרפת
- מדעני ספורט: צריך לקצר את עונות הכדורסל והכדורגל
כ-80% מהחשיפה הושגה הודות לנראות הבנק במסגרת הסיקור התקשורתי העוטף של הנבחרת במדיה. שידורי משחקי הנבחרת בטלוויזיה סיפקו כ-15% ותקצירי המשחקים באינטרנט היוו כ-5%.
הופעת החסות של הבנק בחזית חולצת הנבחרת היתה המיקום הבולט שהיווה כמעט 45% מהחשיפה הכללית.
החשיפה על חזית החולצה היתה שווה כ-356 אלף שקל והחשיפה על הצפלין שהתעופף לו במגרש עמדה על שווי של 209 אלף שקל.
משחק הגמר נגד ספרד קיבל 8% רייטינג ביום השידור - השידור השני הכי נצפה בישראל באותו היום. חסות בנק הפועלים לנבחרת ישראל במסגרת אליפות אירופה בכדורסל מתייצבת בראש הפעילויות השיווקיות של הבנק מתחילת השנה, במחירי מחירון.
ניתוח פעילויות נוספות מעיד על חשיפה במסגרת מודעות איחולי הברכות של הבנק, בהשקעה ריאלית של כ-60 אלף שקל. בבנק מרוצים גם מ"הערך החברתי והערכי" של החסות.
לא נחשף הסכום שישלם בנק הפועלים לאיגוד הכדורסל עבור החסות המשנית, אך הערכות הן שהבנק משלם כמה מאות שקלים. מדובר על סכום שנע בין בין 300 אלף שקל לעד חצי מיליון שקל.