חברת LeO של לירי הלפרין-סגל גייסה 1.6 מיליון דולר
היזמת הסדרתית השיקה את החברה הראשונה שלה בגיל 23; עתה היא מקדמת פלטפורמה צ'טבוט לענף הביטוח. המוצר מאפשר לסוכנים וחברות ביטוח לספק שירות ממוקד מסביב לשעון
חברת LeO, שפיתחה צ'טבוט לענף הביטוח, גייסה 1.6 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים; ההשקעה תאפשר לה להמשיך ולפתח את המוצר ובד בבד לפרוץ אל השוק האמריקאי. בעקבות הגיוס צפויה החברה לצמוח ולשכור עובדים נוספים. LeO נוסדה ב-2017 על ידי לירי הלפרין-סגל וינון לנדנברג.
- חברת החיפוש הוויזואלי Syte גייסה 21.5 מיליון דולר
- חברת הבריאות הדיגיטלית VIM גייסה 24 מיליון דולר
- חברת הסייבר BigID גייסה 50 מיליון דולר
המוצר שלה מאפשר שיחה שממוקדת בשפה ביטוחית ומאפשרת לחברות וסוכני ביטוח להעניק שירות מסביב לשעון, ולטפל במהירות בתהליכים כתביעות, הצעות מחיר חדשות ועוד. החברה עובדת עם סוכנויות ביטוח וחברות ביטוח, בנוסף השתתפה באקסלרטור של Techstars ולאחרונה התקבלה לתוכנית הסטארט-אפים alpha zone של IBM.
הלפרין-סגל, שמכהנת כמנכ"לית, נחשבת ליזמית סדרתית שכן כבר בגיל 23 הקימה את הסטארט-אפ הראשון שלה, אתר המלצות בשם דילירי; בעקבות הצלחת המיזם הקימה עם שני שותפים נוספים את Take&Make (כיום outgage) פלטפורמת שיווק לחברות שעובדת בארצות הברית. בנוסף, הקימה יחד עם דניאל אופק מיזם חברתי בשם פרלמנט 51 שפועל לקידום נשים לעמדות מפתח במקומות עבודה.
עם ההודעה על הגיוס מסרה הלפרין-סגל: "כיום החברה עובדת עם חברות ביטוח וסוכנויות בישראל. הכסף שגייסנו יאפשר לנו להגדיל את צוות הפיתוח ובמקביל לפרוץ לשוק האמריקאי ולהתקרב ללקוחות שלנו מעבר לים". עוד הוסיפה: "בשנים האחרונות עובר ענף הביטוח שינויים רגולטוריים תכופים ומהפכה בתפיסת הלקוח. אנחנו ב- LeO נותנים מענה לשינויים אלה ולצרכים שנולדו כתוצאה מכך באופן ההתקשרות, השקיפות, הזמינות ולמעשה בכל האספקטים הקשורים בשירות ומכירה".