יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סלקום, פורש מתפקידו
סבג שהוביל את ההשקה של סלקום TV פורש מתפקידו לאחר 19 שנים בחברה, מתוכן 8 בהן שימש סמנכ"ל השיווק
יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בקבוצת סלקום, פורש מתפקידו לאחר 19 שנים בחברה, מתוכן 8 שנים בהן שימש כסמנכ"ל השיווק. סבג הוביל את ההשקה של סלקום TV בסוף 2014, יחד עם ההשקה של חבילות הטריפל והקוואטרו, ואת המעבר לסיבים אופטיים ב-2017. הוא צפוי להמשיך בתפקידו עד שימונה לו מחליף.
- "מנכ"לים שמטפחים סביבה של חנופה ויס-מנים מקבלים החלטות הרות אסון"
- מדוע חבילת סלולר של 12.5 שקלים צריכה להדאיג אתכם
- הירושה של נוחי דנקנר: כך נוצרו פערי החובות בין סלקום לפרטנר
בכירה נוספת שהודיעה לאחרונה על פרישתה מסלקום היא שרון עמית, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצה.
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, קיבל את בקשתו של סבג ואמר: "יוני הוביל בהצלחה רבה את אגף השיווק והיווה גורם מרכזי בביסוס מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת חזקה. בתקופתו, הפכה סלקום לפורצת דרך במהלכים השיווקיים והפרסומיים שהובילה ובראשם החדרת שרות סלקום TV וביסוסו כשרות מוביל בשוק הטלוויזיה".
יוני סבג מסר: "לאחר כשני עשורים בקבוצת סלקום, אני מסיים את תפקידי ופונה לאתגרים חדשים. סלקום היוותה עבורי בית, בו גדלתי והובלתי תהליכים רבים ומשמעותיים. אני מודה לניר, לעמי ולעובדי אגף השיווק על שותפות עמוקה ופורה לאורך השנים".