חברת הדיגיטל Operad מתרחבת לאמריקה הלטינית
החברה מתמחה בשיווק דיגיטלי עם התמחות באיקומרס ומעסיקה 40 עובדים במשרדים בתל אביב. לאחרונה היא פתחה משרד בקולומביה
חברת הדיגיטל Operad מרחיבה פעילות ופתחה לאחרונה משרד בקולומביה, במטרה להתרחב לאמריקה הלטינית. המשרד ייתן שירותים בספרדית, פורטוגזית ואנגלית לחברות מקומיות וכן לחברות זרות שמעוניינות להכנס לאזור בתחום הדיגיטל.
"שוק הדיגיטל שם עולה בקצב הגבוה בעולם", מסר שחר בלום מבעלי החברה. "עד 2021 הפרסום הדיגיטלי שם יהיה 50% מההוצאה הכללית על הפרסום. יש לנו שילוב של אנשי מקצוע ששלחנו מישראל ואנשי מקצוע מקומיים".
Operad נמצאת בבעלותם של עמוס דמרי ושחר בלום. החברה מתמחה בשיווק דיגיטלי עם גדש על איקומרס, ניהול קמפיינים אונליין, SEO ואנליטיקס.
"עד השנה האחרונה עזרנו ללקוחותינו בשיווק בארצות המפותחות המובנות מאליהן – ארה"ב, בריטניה, גרמניה", הוסיף מנכ"ל החברה דימה בינקובסקי. "את זה אנחנו יכולים לעשות מישראל באופן פשוט יחסית. לעומת זאת, במדינות מתפתחות כמו קולומביה, מקסיקו וברזיל, יש יתרון שיווקי גדול יותר למי שמגיע עם הבנה עמוקה של התרבות המקומית. לכן שלחנו לפני שנה אנשי מקצוע מישראל לבנות צוות מקומי חזק עם יכולות מקצועיות זהות למשרד שלנו בתל אביב".
לפי נתונים שמסרה החברה המבוססים על חברת המחקר eMarketer, תחום הדיגיטל באמריקה הלטינית הוא בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם. היקף הפרסום הדיגיטלי באמריקה הלטינית צומח בכ- 14% בשנה, בהשוואה לאירופה בה צופים לקיטון של 2%. ב-2019 הוא צפוי להסתכם בכ- 9 מיליארד דולר. רוב תקציבי הפרסום הדיגיטלי באמריקה הליטינית (62.7%) מושקעים במובייל והצפי להגיע עד 81% כבר בשנת 2023".