חברת Neura גייסה 16 מיליון דולר מפיטנגו וליברטי
החברה פיתחה פלטפורמה שמאפשרת להתאים תוכן ופרסום למשתמשים, ושואפת לחולל מהפכה באופן שבו מתקשרים מותגים עם צרכנים. בסבב הגיוס השתתפו גם מונטה קפיטל, אמדוקס, AXA ונצ'רס ועוד
חברת Neura גייסה 16 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס שני בהובלת הקרנות פיטנגו וליברטי קפיטל של Qurate Retail ובהשתתפות Moneta Capital, Amdocs, AXA Ventures ומשקיעים נוספים. הכסף ישמש להרחבת פעילות החברה בארה"ב ואירופה. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת להעשיר יכולות מוצרים חכמים בשימוש יומיומי, ע"י לימוד הצרכים וההעדפות של המשתמש. המערכת שלה יושבת בענן ומעבירה למשתמש הצעות בהתאם לצרכים שלו, תוך עמידה בתקני GDPR ושליטה מלאה של הצרכן בפרטים. "אנחנו הפתרון הכי מתאים לפרסונליזציה של מערכות מובייל ללא כל פגיעה בפרטיות", אמר אורי שעשוע, אחד ממייסדי החברה. Neura מעסיקה כ-40 עובדים מהם 30 בישראל.
- חברת Stoke גייסה 4.5 מיליון דולר
- חברת הסייבר PerimeterX גייסה 14 מיליון דולר
- חברת ניהול ההשקעות T-REX גייסה 15 מיליון דולר
החברה עובדת במודל SAAS עם מותגים שונים, ומאפשרת להם להתאים המוצרים למשתמש. בעזרת Neura, הם יכולים לתקשר עם כל לקוח ולקוח תוך התבססות על ההתנהגות שלו, והעדפותיו בעולם האמיתי. החזון של החברה הוא לבצע מהפכה בצורה בה מוצרים מתקשרים עם אנשים, תוך מתן יכולת למותגים לספק חוויות אישיות יותר ומבוססות-קונטקסט ופחות כלליות כפי שמתבצע בקמפיינים פרסומיים כיום.
לחברה הישראלית-אמריקאית יש מטה בסן פרנסיסקו וצוותים בניו יורק, אירופה וישראל. היא הוקמה ב-2013 ובעבר ניהל אותה גלעד המאירי, אחד המייסדים, שפרש ממנה והוחלף ב-2017 בידי עמית המר, עד אז סמנכ"ל התפעול. Neura היא בוגרת המחזור החמישי של Upwest Labs, המאיץ הישראלי שבעמק הסיליקון.
"היום כבר די ברור שמותגים אשר מבינים את ההתנהגות של משתמשיהם בעולם האמיתי יהיו אלה שיובילו את הדור הבא של כלכלת המובייל" מסר המר. "הגיוס הזה מבהיר את חשיבות ההקשר של חוויות בעולם האמיתי והוא יאפשר לנו לספק למותגים את האינטליגנציה הדרושה ליצירת חוויות משתמש משמעותיות וארוכות טווח. אנחנו שמחים לעבוד עם משקיעים מובילים בתעשיה כדי לממש את החזון שלנו לאפשר למותגים לתקשר בצורה פרסונלית עם כל אחד ואחת מלקוחותיהם".
"Neura ממשיכה להרשים אותנו בהשפעה שיש לה ולבסיס הנתונים הייחודי שלה על הקשר בין השימוש במוצרים לבין ההתנהגות של הלקוחות בעולם האמיתי" מסר רמי קליש, שותף מייסד בפיטנגו. "השילוב בין צוות חזק ומוצר יוצא דופן באיכות שלו, לבין פוטנציאל גדילה עצום במגוון רחב של תחומים, מייצג את אחת ההזדמנויות הייחודיות ביותר שראינו".