ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

הוועידה הכלכלית

מנכ"לית ליברה: "בזכותנו פרמיות ביטוחי הרכב ירדו באלף שקל תוך שנה"

אתי אלישקוב אמרה את הדברים בוועידה הכלכלית הלאומית של "כלכליסט". "מתי ראיתם בעבר חברות כמו הפניקס, הראל, כלל ומנורה מפרסמות בטלוויזיה ומבצעות תמחור אישי? שינינו את השוק"

רחלי בינדמן 13:3402.09.19

 

 

"אני אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה, חברת הביטוח שאתם לא מפסיקים לשמוע עליה. אני רוצה להציג לכם איך עושים שיבוש כמו שעשינו בליברה. כשהתחלנו רציתי לדעת מה אנשים חושבים, וגיליתי שיש חוסר שקיפות וחוסר הוגנות - ואפילו הצדקה לרמות. אנחנו מאמינים שביטוח צריך ויכול להיראות אחרת". כך אמרה היום (ב') מנכ"לית ליברה אתי אלישקוב, בוועידה הכלכלית הלאומית של "כלכליסט" בשיתוף בנק לאומי.

 

 

אתי אלישקוב אתי אלישקוב צילום: עמית שעל

 

לדבריה, "דווקא שיחה עם רשות שוק ההון גרמה לי להבין שאפשר לעשות דברים אחרת. הבנתי שלא מספיק לקחת חברה ולהפוך אותה מחברת סוכנים לחברה ישירה", עקצה אלישקוב את המתחרות הגדולות שעבדו שנים עם סוכני ביטוח והגבירו לאחרונה את השיווק הישיר. רווח אינו חזות הכל. אנחנו בנינו מנגנון של שותפות ברווחים עם הלקוח. בנינו ארנק דיגיטלי שמחזיר ללקוח ליברות כשאנחנו מרוויחים, שאפשר להמיר במזומן".

 

אלישקוב הוסיפה: "בכל הקשור למוצר הבנו שאפשר גם לתמחר אחרת. אבא שלי בקושי נוסע. גם אני שעות במשרד ובקושי נוסעת, אנחנו לא דומים חוץ מזה אז למה לא לכלול פרמטר של היקף נסיעה?".

 

"אם הייתה לי תביעה, מיד הפרמיה שלי עולה - אבל אם עשור קודם לא הייתה לי תביעה?" שאלה אלישקוב. "אז אצלנו צוברים כסף לאורך השנים בהן לא היו תביעות. אם למשל הייתה תאונת פגע וברח כשהאוטו חונה, למה ישר להעלות פרמיה? אנחנו מאמינים ללקוח".

 

"השיווק גם צריך לשבש את הקיים", אמרה אלישקוב. "השקנו באוקטובר שעבר את הפעילות. לא לקחנו פרזנטור מארץ נהדרת ולא התכוונו לשעשע. דיברנו ישיר, הצגנו מה עושים. גם הטיימינג היה נכון. שנים לא קמה פה חברת ביטוח חדשה. בנימה אישית, הכי חשוב הוא האומץ. אם אספר לכם כמה 'לא' קיבלתי בתחילת הדרך, 'לא אין לך מספיק כסף', 'לא המודל לא יחזיק מים', 'לא המתחרים יאכלו אותך'. המשקיעים שלי התקשרו למתחרים ושאלו אותם עלי וענו להם שעדיף למלא חישגד. איך זה שאין אצלי אף משקיע מתחום הביטוח? ההפסד כולו שלהם. החיבור למותג שלנו הוא זה שיצליח לאורך זמן".

 

"אני בסוף רואת חשבון ואדבר במספרים", סיכמה אלישקוב. "מעל ל-100 אלף גולשים בחודש, 70 מיליון שקל בפרמיות, תשלום תביעות תוך 48 שעות, 2 מיליון שקל ליברות שנחלק כרווחים. לא חייבים להיות הכי גדולים כדי להיות סמן ימני. ראיתם בעבר את הפניקס, הראל, כלל ומנורה בטלוויזיה? פתאום הם מפרסמים, פתאום הם מתמחרים אחרת. התוצאה: הפחתה של 1,000 שקל בשנה מהמחיר הממוצע של ביטוח הרכב בענף כולו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x