ליאור סושרד מצטרף ל-Robotemi כשותף וסמנכ''ל מותג
על פי הערכות, אמן החושים יקבל מניות של Robotemi בהיקף של כ-3 מיליון דולר. החברה מפתחת רובוט אישי המשלב תמיכה באלקסה של אמזון ובשירותי הענן של טנסנט הסינית
Robotemi הישראלית, הודיעה היום (א') על צירופו של ליאור סושרד, אמן החושים המוכר לחברה. סושרד יתפקד כשותף ובעל מניות ובתפקיד CBO - סמנכ''ל מותג. הוא יוביל את נושא הברנדינג והקריאטיב של temi, הרובוט האישי שהחברה מפתחת.
- מקינזי: ישראל תהפוך לאחד המקומות החמים באוטו־טק העולמי
- דיווח: קבוצת בכירי WeWork עזבה את החברה לפני ההנפקה בשל סכסוכים עם נוימן
- קרן F2 גייסה 54 מיליון דולר
על פי הערכות גורמים, על תפקידו יקבל סושרד מניות בהיקף של כ-3 מיליון דולר. על פי מה שנמסר על ידי Robotemi שוויה מוערך בכ-200 מיליון דולר.
החברה משלבת ב-temi את אלקסה של אמזון כדי לספק חווית שימוש שדומה לזו שברמקולי האקו Show ברובוט האישי שלה. עוד משולבת בו טכנולוגיית "Tencent Cloud " בעקבות שיתוף פעולה שיש לחברה עם ענקית הטכנולוגיה הסינית טנסנט. temi מופץ באירופה, בסין, בארה"ב וניתן לרכוש אותו דרך אמזון. החברה ציינה שבקרוב ניתן יהיה לרכוש את הרובוט גם בישראל.
הרובוט של החברה מיועד לספק שלל יכולות וביניהן היכולת של המשתמשים להניע את הרובוט מכל מקום בעולם ברחבי הבית, לנהל שיחות וידאו ללא שימוש בידיים, לעזור במה שצריך בבית, להעביר שיעורים פרטיים מרחוק, להשגיח על הילדים כשההורים לא נמצאים, לעשות קניות דרך האינטרנט, לסייע לרופא לבקר חולים שנמצאים בביתם לדוגמה. המטה החברה ממוקם בניו יורק, מעבדת המו"פ שלה נמצאת בתל-אביב והייצור נעשה בסין.