חברת anaplan רוכשת את חברת mintigo הישראלית בכמה עשרות מיליוני דולרים
החברה האמריקאית רכשה את החברה הישראלית שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת לארגוני שיווק ומכירות לזהות לקוחות פוטנציאלים בעלי סיכוי גבוה להפוך ללקוחות החברה; מינטיגו גייסה עד היום 50 מיליון דולר, כך שלא מדובר באקזיט מרשים מבחינת המשקיעים
חברת אנפלאן (anaplan) רוכשת את חברת מינטיגו (mintigo) הישראלית בסכום המוערך בכמה עשרות מיליוני דולרים. ב-2017 גייסה החברה הישראלית 10 מיליון דולר, בין משקיעיה: גלילות קפיטל, סקויה קפיטל, אדמס סטריט פרטנרס, גיזה, מבריק וונצ׳רס, וינטג׳ אינווסטמנטס ולה מזון (La Maison).
מינטיגו הוקמה בשנת 2009 על ידי ד"ר יעקב שמע, טל סגלוב, אהוד בן-ראובן, וצחי וייספלד, המנהל את תוכנית ההאצה של אינטל. החברה גייסה עד היום 50 מיליון דולר, כך שזה אינו אקזיט מרשים.
- Mintigo גייסה 10 מיליון דולר בהובלת קרן גלילות
- בלעדי ל"כלכליסט": הסטארט-אפ של יוצאי מודו נחשף - ומאתר את מקבלי ההחלטות
- הסטארט־אפ מינטיגו גייס 3-2 מיליון דולר
אנפלן האמריקאית הודיעה במקביל על תוצאות הרבעון שלה עם מכירות של 84.5 מיליון דולר. החברה עוסקת בפיתוח של פתרונות תוכנה מבוססי ענן שעוזרים לארגונים לבצע תכנון פיננסי ועיסקי.
מינטיגו פיתחה טכנולוגיה המאפשרת לארגוני שיווק ומכירות לזהות לקוחות פוטנציאליים בעלי סיכוי גבוה להפוך ללקוחות החברה. הטכנולוגיה מתבססת על בסיס נתונים ייחודי שנאסף ומעודכן באופן רציף. בסיס הנתונים מכיל 3,000 שדות שונים על מעל 50 מיליון חברות ומעל 200 מיליון איש ברחבי העולם.
מנוע הבינה המלאכותית שלה סורק את בסיס הנתונים ומספק מידע על לקוחות פוטנציאליים חזקים מתוכו. המנוע מעניק ציון לכל אחת מהרשומות במערכת ניהול קשרי הלקוחות של החברה, וציון זה משקף את הסיכוי שהלקוח ייהפך ללקוח החברה בעתיד. בנוסף, מינטיגו יכולה לחזות איזה מוצר עשוי לעניין את הלקוח, ועל ידי כך לאפשר לאנשי המכירות לנסות למכור אותו.