סאני תקשורת: צניחה של 82% ברווח הנקי ברבעון השני
הרווח הנקי הסתכם בכ-3 מיליון שקל לעומת כ-17 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו בכ-284 מיליון שקל, עלייה של 11.5%. זאת בשל מה שמסבירים בחברה כ"תוצאה מהשקה מוצלחת של סדרות ה-A וה-S10"
חברת סאני תקשורתמדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של 2019. הרווח הנקי הסתכם בכ-3 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון שקל ברבעון המקביל, צניחה של כ-82%. הכנסות החברה הסתכמו בכ-284 מיליון שקל, לעומת כ-255 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של 11.5%. החברה מציינת כי "הגידול בהכנסות נובע מגידול במכירת המכשירים, כתוצאה מהשקה מוצלחת של סדרות ה-A וה-S10".
- החבילה החדשה של סאני: דיל או תרגיל
- סאני מציעה חבילת סלולר הזולה ביותר בארץ: 14.9 שקל בחודש
- עובדי סלקום למשרד התקשורת: "השת"פ בין סאני ל-HOT הרסני"
הרווח הגולמי הסתכם בכ-30.6 מיליון שקל, לעומת 32.3 מיליון שקל רבעון מקביל, ירידה של 5.3%. החברה מציינת כי "הקיטון ברווח הגולמי נובע כתוצאה משינויים בתמהיל מכירות המוצרים".
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
ה-EBITDA הסתכם ברבעון בכ-19 מיליון שקל, לעומת כ-21 מיליון שקל ברבעון מקביל, ירידה של 9.8%. נכון לסוף הרבעון השני לחברה יתרות מזומנים ושווי מזומנים ופיקדונות בסך של כ-64.5 מיליון שקל.
הוצאות המימון נטו ברבעון השני הסתכמו בכ-10 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות מימון בסך של כ-5 מיליון שקל ברבעון אשתקד. החברה מציינת כי "השינוי בהוצאות המימון נובע בעיקר מהפסד בגין הפרשי שער ועסקאות אקדמה בכ-3 מיליון שקל, וכן מגידול בהוצאות המימון של האג"ח כתוצאה מעליית מדד המחירים לצרכן בשיעור של כ-1.5% ברבעון השני".
סאני תקשורת משמשת כיבואן הרשמי של חברת סמסונג הקוריאנית בישראל. הזיכיון שלה מקנה לה מכירה של מכשירים לחנויות פרטיות, אך לא למפעילי הסלולר הגדולים במדינה. ביום שני שעבר עוררה החברה סערה בשוק התקשורת כאשר החלה לשווק חבילת סלולר בנפח 50 ג'יגה במחיר של 14.90 שקל.