מספר מנויי הסטרימינג של באידו זינק ב־50%
ענקית הטכנולוגיה הסינית היכתה את תחזיות האנליסטים כאשר דיווחה על הכנסות של 26.3 מיליארד יואן (3.7 מיליארד דולר) ברבעון השני של השנה
- "הגוגל הסיני": באידו שנואה אבל שולטת ב-700 מיליון אזרחים
- מנכ"ל באידו: נביס את גוגל אם היא תשוב לסין
- באידו נוסקת לשחקים עם הדו"ח הרבעוני הטוב בתולדותיה
הכנסות פלטפורמת הסטרימינג צמחו ב־15% ברבעון השני לעומת הרבעון השני של 2018 ועמדו על 7.1 מיליארד יואן (מיליארד דולר). זאת, הודות לבסיס המנויים שזינק ב־50% בתוך שנה, עם 100.5 מיליון משתמשים, נכון ליוני השנה. באידו השקיעה ברבעון האחרון 820 מיליון דולר ביצירת תכנים ל־iQiyi, עלייה של 12% בהוצאותיה על סעיף זה ביחס לשנה שעברה. במקביל, הכנסותיה מממודעות מקוונות - המהוות את חלק הארי ממכירותיה - נפלו ב־9% באותה התקופה ל־2.7 מיליארד דולר. בחברה תלו את הירידה הזו בהידוק החגורות מצד המפרסמים לאור הסלמת מלחמת הסחר בין ארה"ב וסין.
מנוע החיפוש הפופולרי בסין נאבק לשמר את מעמדו, לאור תחרות גוברת מצד ענקיות כמו עליבאבא וטנסנט.