חברות הכבלים בארה"ב בלחץ מגל נטישת מנויים
AT&T, Charter ו־Comcast דיווחו על אובדן של יותר מ־1.2 מיליון מנויים ברבעון האחרון. קצב הנטישה עלה ל־5.5% ברבעון - הגרוע בכל הזמנים
HOT ו־yes לא לבד: הכבלים והלווין קורסים גם בארה"ב. המהלך הנואש של HOT דרך סאני - הורדת מחיר הסלולר לשפל של 14.9 שקל לחודש - נועד לפגוע בהשקעת המתחרות בשירותי התוכן הטלוויזיוניים בהן היא דומיננטית.
המהלך של HOT מקבל גיבוי מאובדן המנויים ההמוני של ענקיות שירותי הטלוויזיה המסורתיים בארה"ב: AT&T, Charter ו־Comcast, שדיווחו על אובדן של יותר מ־1.2 מיליון מנויים ברבעון האחרון. קצב הנטישה עלה ל־5.5% ברבעון - הגרוע בכל הזמנים. AT&T, המשדרת דרך כבלים, לוויין וסטרימינג, חוותה את הצניחה הדרסטית ביותר, עם אובדן של 946 אלף מנויים, המשקפת ירידה של 8.7% בשנה. כיום לחברה 21.58 מיליון מנויים. Comcast, המשדרת דרך כבלים, איבדה 224 אלף מנויים ונותרה עם 21.64 מיליון מנויים. Charter, המשדרת דרך כבלים וסטרימינג, איבדה 150 אלף מנויים, מה שמותיר אותה עם 15.8 מיליון מנויים.
מבט על דו"חות החברות האמריקאיות, יחד עם הנטישה של שירותי הכבלים והלוויין בארץ אל עבר שירותי הסטרימינג העולמיים ולעבר שירותי ה־OTT (שירותי טלוויזיה על גבי אינטרנט) של סלקום ופרטנר, מאפשר את הבנת הצעד בו נקטה HOT השבוע.