$
פרסום ושיווק

החבילה החדשה של סאני: דיל או תרגיל

רמת המחירים שסאני מציעה חורגת אפילו מזו שאליה כיוון שר התקשורת לשעבר משה כחלון כשהוביל את הרפורמה בסלולר, היא גם בטח לא מאפשרת לחברה להרוויח. מה שכן, היא מאיימת להוריד על הברכיים את המתחרות בתחום

יניב רחימי 12:3520.08.19

הרבה דמעות זלגו בספטמבר 2014 כשמיכאל גולן חשף לראשונה את התוכנית המהפכנית של גולן טלקום בשוק הסלולר - חבילת הכל כלול ב־99 שקל. הציבור ששמע על התוכנית המהפכנית הזיל דמעות אושר, ואילו בעלי המניות בסלקום ופרטנר הזילו דמעות צער כשהמניות שלהן צנחו ב־20%.

 

 

 

מאז מחירי חבילות הסלולר רק הלכו והתכווצו, וכיום חבילה במחיר של 99 שקל נחשבת לשוד לאור יום. והנה, אתמול נרשם שפל חדש במחירי חבילות הסלולר כשחברת סאני, היבואנית הרשמית של מכשירי סמסונג, הודיעה על תוכנית במחיר 14.9 שקל בחודש.

 

עכשיו במחיר של כדור גלידה תוכלו לקבל שיחות ומסרונים ללא הגבלה ו־50 ג'יגה גלישה. רמת המחירים שסאני מציעה חורגת אפילו מזו שאליה כיוון שר התקשורת לשעבר משה כחלון כשהוביל את הרפורמה בסלולר, היא גם בטח לא מאפשרת לחברה להרוויח. מה שכן, היא מאיימת להוריד על הברכיים את המתחרות בתחום, וכשמבינים שמי שעומד מאחורי המהלך היא בכלל חברת HOT זה דווקא עושה הגיון.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x