מוסף כלכליסט
מה הלאה: החידושים החמים מהרשת
כדור שמייצר גלידה תוך כדי משחק, קורקינט חשמלי של אאודי, פאזל של הירח ונייר טואלט עשוי במבוק
משחק: עוד מאוד
אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות בתחום המתנות החמודות הוא כדור שמייצר גלידה תוך כדי משחק. עכשיו מגיע Odd, כדור שתוך כדי משחק לא מייצר גלידה - אלא מוזיקה, באמצעות אפליקציה ייעודית. עוצמת הפגיעה של הכדור או האופן שבו מועכים אותו קובעים את אופי הצליל, וכך מוסיפים רובד יצירתי למשחק הפיזי. 89 ליש"ט.
תנועה: סְקֵייטִינֵט
יצרנית הרכב הגרמנית אאודי הכריזה על כניסתה לשוק הסופר־מתפתח של קורקינטים חשמליים, עם E-tron Scooter. הוא משלב בין קורקינט מסורתי לסקייטבורד והשליטה בו נעשית באמצעות יד אחת, כך שהגוף ניצב ב־90 מעלות לכיוון הנסיעה, שיכולה להגיע עד מהירות של 20 קמ"ש. בשוק בסוף השנה הבאה, במחיר משוער של 2,000 יורו.
פאזל: ילדי הירח
בין שלל המחוות שמציפות את השוק לציון 50 שנה לנחיתה על הירח בולט הפאזל הזה, הראשון בקטלוג של החברה החדשה Four Point. הוא נקרא בפשטות "הירח", ומורכב מ־1,000 חלקים, כולם שונים זה מזה בצורתם, שמשלימים את פני הירח בקוטר מכובד של כמעט 70 ס"מ. 25 דולר.
עציצים: משמעת מים
גננים ביתיים שרוצים לקחת את מערכת היחסים שלהם עם העציצים לרמה הבאה מוזמנים לשקול את המשפך היפהפה הזה, שכולו שיר הלל למלאכת ההשקיה. הוא עשוי כולו נחושת ומעוצב בקווים נקיים ובטוחים, שנראים כמו יצירת אמנות קטנה. המשפך מכיל 2.25 ליטר, ומחירו 60 דולר.
אופנה: לערוג אל איב
איב סאן לורן הקים את בית האופנה שלו ב־1961, אחרי שהיה המעצב הראשי של כריסטיאן דיור. אלבום חדש ומהודר מוקדש לתצוגות האופנה המרהיבות שלו מאז, אלה שהציגו לעולם, למשל, את Le Smoking, הטוקסידו הראשון לנשים (1966), והשמלות המפורסמות בהשראת ציוריו של מונדריאן. 47.5 דולר.
היגיינה: מס' 2
בשקט, מאחור, נייר טואלט עשוי במבוק צובר תאוצה, כמוצר עמיד יותר - ואקולוגי יותר. נייר הבמבוק של המותג הצעיר No. 2 מגיע עטוף בדוגמאות ארטיסטיות, שמקנות לו הרבה שיק, וברוח התקופה אפשר לעשות מנוי ולקבל גלילים עד הבית בכל חודש (גם לישראל).
אלכוהול: בוטניקה למתקדמים
חובבי הג'ין נהנים בשנים האחרונות מפריחה חסרת תקדים של המשקה, עם מאות יצרנים קטנים שמתחרים על תשומת הלב של הצרכנים בעזרת רכיבים בוטניים אזוטריים ועיצוב מחוכם. את Clover ייסדו שלוש אחיות בלגיות, והמותג שלהן מתבלט באמצעות בקבוקים אלגנטיים במידות קטנות של חצי ליטר. מ־37 יורו.