נוסעת באיזיג'ט צולמה יושבת במושב ללא משענת, מה היה לחברה להגיד?
אחד הנוסעים פרסם בטוויטר תמונה של הנוסעת וזו הפכה עד מהרה לוויראלית. בחברה דרשו ממנו להוריד את התמונה והבהירו שבמטוס היו שני כסאות שבורים שלא היתה כל כוונה להושיב בהם נוסעים וכי הנוסעת ובעלה הועברו למושבים אחרים
"איזיג'ט גברה על ריאנאייר במרוץ למושבים ללא משענת גב. איך יכול להיות שזה מורשה?", כתב הנוסע מתיו האריס בציוץ המדובר, שכולל את התמונה שבה נראה כי לשני מושבים אין משענת. הציוץ הזה זכה לקרוב ל-6,000 שיתופים, 5,000 לייקים ולא מעט תגובות נזעמות של משתמשים נגד חברת התעופה.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
— Matthew Harris (@mattiasharris) August 6, 2019
החברה פנתה בתגובה ישירות להאריס וביקשה ממנו להוריד לאלתר את התמונה מהרשת החברתית. לפי החברה, מדובר היה פשוט בשני כסאות שבורים שלא היתה כל כוונה להושיב בהם נוסעים, כך שאם הטיסה היתה מלאה הם היו מבקשים משני נוסעים להמתין לטיסה אחרת. "לא היתה לנו כל כוונה להושיב נוסעים במושבים האלה", הדגישו. בכל מקרה, הם ציינו כי הנוסעת ובעלה הועברו עוד לפני ההמראה למושבים אחרים ולא שבורים.
"אי אפשר שלא לתהות האם שאר המטוס בטיחותי. זה היה המושב שלה, והיא הועברה למושב רזרבי לאחר שעלו כל הנוסעים. לא בטוח מה היה קורה אם הטיסה היתה מלאה", ענה האריס, שסירב להוריד את התמונה.
בעקבות זאת באיזיג'ט פרסמו תגובה נוספת שבה שבו והדגישו כי הנוסעת לא הורשתה לשבת במושב השבור. "אף נוסע לא הורשה לשבת במושבים הללו, שכן הם יצאו מכלל שימוש וממתינים לתיקון", כתבו. "הבטיחות של הנוסעים עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מנהלים את צי המטוסים שלנו בציות מלא לתקנות הבטיחות".
תגובת איזיג'ט
Hi Matthew, thanks for bringing this to our attention, before we can investigate this could I ask you to remove the photograph & then DM us more info regarding this, so we can best assist you. Ross https://t.co/Qq2zhBAizh
— easyJet (@easyJet) 6 באוגוסט 2019