תקלה בחברת הסלולר We4G: שיבושים קשים בשיחות ובגלישה
מנויי We4G ברחבי הארץ מתלוננים על בעיית קליטה ברשת שמשבשת קבלה והוצאת שיחות והודעות וגלישה סלולרית. שיבושים גם במענה בשירות הטלפוני. החברה: "יש תקלת ברשת. בטיפול"
בעיית קליטה ברשת של WE4G (אקספון): לקוחות החברה מתלוננים מ-9:00 בבוקר על שיבושים בקבלה והוצאת שיחות ברשת וניתוקים גם באינטרנט הסלולרי. הטלפון בשירות הלקוחות: מנותק.
- למרות רבעון קשה בשתי החברות, מסתמן: סלקום ופרטנר צלחו את כניסת אקספון
- אקספון ניפצה את הצפי לעליית מחירים בסלולר
- אפקט אקספון: סלקום ופרטנר איבדו כ-4% מערכן בבורסת ת"א
לקוחה אמרה ל-ynet: "הטלפון בשירות הלקוחות לא פעיל. הודעות וואטסאפ מגיעות באיחור, אין לי אפשרות לעבוד כי אני לא מקבלת שיחות והודעות".
בעמוד הפייסבוק של החברה כתבה לקוחה אחרת: "אין לי קליטה בכל הקווים שלי. לא מצליחה לפנות אליכם בצ'אט ולא בטלפון". לקוחה נוספת כתבה: "אין מענה באף ערוץ, מה זה השירות הזה? עדכנו את הלקוחות מה קורה עם הרשת ומה אתם עושים על מנת לפתור את הבעיה". לקוח אחר אמנם כתב: "דיברתי עם שירות הלקוחות, אין עדיין צפי לתיקון", אך החברה עדיין לא פרסמה הודעת הסבר ללקוחות.
בחברה מסרו ל-ynet כי מדובר בתקלת רשת והיא בטיפול.