יורם באומן, נשיא קבוצת הפרסום פובליסיס, רכש 15% מפיצה האט ישראל
באומן רכש את מניות הרשת שהיו בידי ניב זילברשטיין, השותף לשעבר של אודי שמאי. שמאי מחזיק 85% מהבעלות על פיצה האט. פובליסיס היה בעבר משרד הפרסום של הרשת
יורם באומן, נשיא קבוצת פובליסיס ישראל, נכנס לשותפות ברשת המזון המהיר פיצה האט. ל"כלכליסט" נודע, כי באומן רכש 15% ממניות הרשת שהיו בידי ניב זילברשטיין, השותף לשעבר של אודי שמאי. שמאי מחזיק 85% מהבעלות על פיצה האט.
- כיצד התחילה רשת פיצה האט?
- בורגראנץ' לא בנמל
- לא איכות: נמל תל אביב פסל את פיצה האט ובורגראנץ' מזכייה במכרז
פובליסיס ישראל היא קבוצת אחזקות בתחום הפרסום שבבעלות Publicis Groupe הצרפתית.
לשמאי ובאומן היכרות ארוכה ובעבר היה פובליסיס משרד הפרסום של רשת המזון. בשנים האחרונות נוהל תקציב הפרסום של הרשת באופן עצמאי ולפני כחודש החליט שמוליק ברוך, מנכ"ל פיצה האט, לתת את תקציב הפרסום של הרשת למשרד ליאו ברנט, מקבוצת פובליסיס ישראל, שמנוהל על ידי אדם פולצ'ק.
שמאי אישר את המידע ומסר בתגובה: "יורם באוומן הוא שותף שמביא ערך מוסף עצום לעסק, גם מחשבתית וגם ברמה של יכולת לקחת את העסק הלאה ולהפוך אותו יותר גדול ממה שהוא כיום".
פיצה האט מונה 91 סניפים ועל פי נתונים של הרשת מחזור המכירות שלה מוערך בכ-250 מיליון שקל בשנה.