עידו הר-טוב מונה כמנהל הקמפיין של "כחול לבן"
מנכ"ל ושותף במשרד הפירסום גיתם מונה כמנהל הקמפיין של המפלגה; הר-טוב שימש בעבר כיועץ התקשורת של אברהם הירשזון, בעת שכיהן כשר האוצר
עידו הר-טוב מנכ"ל ושותף במשרד הפירסום "גיתם", מונה היום (ד') כמנהל הקמפיין של מפלגת "כחול לבן". הר-טוב שימש בעבר כיועץ התקשורת של אברהם הירשזון, בעת שכיהן כשר אוצר.
- עדו הר טוב ימונה לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי בגיתם BBDO
- בוגי יעלון: "נשאף לממשלה יציבה שהעוגן שלה - כחול לבן והליכוד"
- הספינים הפוליטיים מרחיקים את פתרון הבעיות הכלכליות
הר-טוב הגיע לגיתם בשנת 2007 ושימש בשורה של תפקידים בקבוצה: הוא ניהל את חברת הבת BBDO IM המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית. ב-2013 הוא מונה למנכ"ל משותף של גיתם BBDO לצדו של עמית לבני. בראשית 2017 פרש לבני מהניהול המשותף והר-טוב מונה למנכ"ל יחיד של הקבוצה כולה.
בבחירות האחרונות ניהל משרד איתי בן חורין-אלכסנדרוביץ את קמפיין המפלגה. בעלי תפקידים חדשים נוספים בקמפיין הבחירות הקרוב: ירון מרחב, שיהיה האחראי על הפרסום. לי-אור אבנון תשמש כמנהלת התקשורת של "כחול לבן".
ישראל בכר, שעבד בעבר עם הליכוד, ישמש כסוקר ואסטרטג - בדומה לבחירות האחרונות.
במפלגה סירבו לחשוף את גובה תקציב הבחירות, שכאמור, מוערך בלמעלה מ-50 מיליון שקל.