חוגגים 30 שנה לפיילוט של סיינפלד, ועכשיו מוזיאון בניו יורק
התצוגה תכלול תלבושות, שחזור של סטים ואביזרים אותנטיים וכמובן חנות מזכרות, שם יוכלו המבקרים לקנות פריטים במהדורה מוגבלת ולהיחשף לתכנים שלא פורסמו עד כה
- נו סופ פור יו: חנות המרקים שזכתה לתהילה בסיינפלד נכנסה לפשיטת רגל
- מת השחקן לן לסר - הדוד ליאו מ"סיינפלד"
- סיינפלד חוזר: צפו באיחוד המרגש בין ג'רי וג'ורג' קוסטנזה
חברת סופרפלי תשיק בשכונת גרמרסי בניו יורק את מוזיאון "חוויית סיינפלד" (The Seinfeld Experience), שלדבריהם, בדומה לתוכנית תספק חוויה על כלום. עם זאת, יוזמי הפרויקט מבטיחים שהמשתתפים יזכו לחוות "את העולם של סיינפלד דרך שחזור רגעים קלאסיים מהתוכנית ודמויות אהובות", ביניהן כמובן, ג'רי, ג'ורג', איליין, קרמר וניומן.
החוויה תכלול גם תערוכות, מזכרות, תלבושות, שחזור של סטים ואביזרים אותנטיים (אפשר לקוות שבין האביזרים האלה תופיע גם החולצה עם השרוולים הנפוחים של ג'רי). החוויה תכלול גם ביקור בחנות מזכרות, שם יוכלו המבקרים לקנות פריטים במהדורה מוגבלת ולהיחשף לתכנים שלא פורסמו עד כה.
לא נמסרו פרטים רבים מעבר לכך על מהות החווייה, אך קרוב לוודאי שזה לא יפריע למעריצים השרופים שממשיכים לחגוג את פסטיבוס עד היום. מכירת הכרטיסים תחל בקרוב, והאירוע יתקיים החל מסתיו 2019 ועד לתחילת השנה הבאה.
יוצר הסדרה ג'רי סיינפלד, הגיב בדרכו הייחודית על העניין: "מכיוון שאני עצמי סיינפלד, במשך זמן רב הייתי האדם היחיד שבאמת חווה את חוויית סיינפלד. עכשיו האנשים המטורפים האלה יגרמו לכך שהרבה אנשים יוכלו לתקשר עם התוכנית המטופשת שלנו משנות ה-90. אני יכול רק לומר, שבהקשר הכללי של העולם שבו אנחנו חיים, זה דווקא נשמע נורמאלי לגמרי".
מאחורי היוזמה עומדת כאמור חברת סופרפליי, שמתמחה ביצירת תצוגות אינטראקטיביות. כך למשל היא אחראית להקמת פסטיבל המוזיקה והאמנות בונארו. "תוכנית אייקונית כמו סיינפלד צריכה שיחגגו אותה עם חוויה שתואמת לגמרי את המורשת וההשפעה המתמשכת שלה", אמר ג'ונתן מאיירס, ממייסדי החברה.