ענקית הבידור וורנר מדיה תשיק שירות סטרימינג ב־2020
השירות יושק תחת השם HBO Max ויכלול תכנים בלעדיים מספריית התוכן העשירה של וורנר, ובראשם הסדרה הפופולרית "חברים" שתעזוב את נטפליקס בארה"ב בסוף השנה
פרטים נוספים נחשפו אתמול על המתחרה של וורנר מדיה בשוק הסטרימינג. השירות של ענקית הבידור יושק באביב 2020 תחת השם HBO Max ויכלול תכנים בלעדיים מספריית התוכן העשירה של וורנר, ובראשם הסדרה הפופולרית "חברים" שתעזוב את נטפליקס בארה"ב בסוף השנה.
HBO Max עתיד להיכנס לשדה צפוף במיוחד, שכן עוד לפני השקתו צפויות דיסני ואפל להשיק את שירותי הסטרימינג שלהן, שיצטרפו לאלו של נטפליקס, אמזון, הולו ואחרים שכבר פועלים בו. לפי דיווח של ה"וול סטריט ג'ורנל", לצד תכנים קלאסיים, HBO מקס יכלול גם תוכן מקורי עם פרויקטים של ניקול קידמן, ריס ווית'רספון ואנה קנדריק. השירות צפוילהחזיק גם בסדרות חדשות של שיעלו לשידור בקרוב בערוץ CW, ובהם באטוומן.
סדרות CW שהיום זמינות בנטפליקס בארה"ב, דוגמת הפלאש ו-Arrow, צפויות להישאר שם עוד כמה שנים. מוקד משיכה מרכזי של השירות צפוי להיות סדרות וסרטי המקור של HBO שישולבו בו. לא ברור האם הוא יחליף את שירות הסטרימינג הקיים HBO Now, שמכיל תכני HBO בלבד ומתהדר ב־8 מיליון מנויים. מחיר השירות החדש טרם נקבע, אך הוא צפוי להיות גבוה מעט יותר ממנוי ל־HBO Now שעומד כיום על 14.99 דולר. מנוי סטנדרטי לנטפליקס, לשם השוואה עולה 12.99 דולר בארה"ב, ומנוי לשירות של דיסני עתיד לעמוד על 6.99 דולר.