כנס Travel&Tech
איל סגל: "הרשתות החברתיות משפיעות מאוד על דרך הזמנת חופשות"
מנהל הפעילות של אתר KAYAK.COM בישראל, ציין בכנס Travel&Tech, שיש 3 טרנדים מרכזיים חדשים שמשנים את עולם התיירות, אחד מהם הוא אפליקציות העל, שמאפשרות הזמנה של שירותים רבים כולל אוכל, בייסיטר וכרטיסים לסרט
אתר KAYAK.COM הוא אחד מאתרי חיפוש המובילים בתחום התיירות בעולם. איל סגל, מנהל הפעילות שלו בישראל, סיפר הבוקר (ג') בכנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי, שבקרוב האתר יהיה בעברית עם לוקליזציה מקומית. "אנחנו משתדלים לתת מענה לעל הצרכים של מי שמחפש חופשה דרכנו", אמר סגל.
סגל הצביע על שלושה טרנדים מרכזיים חדשים שמשנים את עולם התיירות. הראשון - אפליקציות העל שמצליחות כיום מאוד במזרח הרחוק. "אנחנו רואים שאתרי התיירות נותנים מעבר למלון להזמין אטרקציות והופעות בעולם. הם סוגרים נסיעות מקצה לקצה, מונית, טיסות פנימיות, רכבות. במזרח אסיה יש אפליקציות שלוקחות הכל קדימה - הן מאפשרות להזמין אוכל, בייסיטר, תור לסרט וכל דבר שאנשים צריכים", אמר סגל.
"טרנד שני משמעותי הוא הרשתות החברתיות והשינוי שעובר עליהן. "משהו השתנה ברשתות לאחרונה ויש קפיצת מדרגה בעולם הקהילתיות. השינוי משפיע מהותית על הדרך שבה מזמינים חופשה ואיך מודדים הצלחה של חופשה. קהילתיות זה מה לחסוך, מה לראות ומה לעשות. כיום אינסוף אנשים נותנים מידע - אנשים אומרים 'יש לי בעיה' ומקבלים מייד עצות. הרבה אנשים נעזרים בכך לעקוב אחר טרנדים ולקבל מידע לחופשה עתידית.
"יש רובד נוסף - הוידאו, שמראה בזמן אמת איך נראים אותם מקומות באמת. יש חלוקה לתתי קבוצות וקהילות, יש חיבורים לקהילות עם צרכים ייעודיים, לדוגמה נשים שמטיילות לבד. יש הרבה קהלים שלא השתמשו ברשתות, אבל נכנסים לכך בזכות הקהילתיות".
טרנד שלישי שעליו מדבר סגל הוא רשתות מלונות חדשות אשר קמות ומציעות חלופה לבתי המלון מוכרים. לדברי סגל, רשת כזו קמה בהודו שיש לה כבר היום 450 אלף בתי מלון בעולם. "הרשת הזו קמה באמצעות חיבור של בתי במלון שקיבלו זיכיון של היזם מהודו ושינוי של כל הסטנדרטים של בתי מלון שוליים שהפכו להיות אטרקטיביים".