ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

כנס Travel&Tech

מנכ"ל משרד התיירות: "הבנו שאפשר לפתח בנגב מודל בהשראת אתרי הסקי של אירופה"

לדברי אמיר הלוי, התוכנית לפיתוח הנגב כבר מניבה פירות כאשר מאז תחילת הפעילות מספר התיירים עלה באתר תמנע מ-60 ל-1,500 בשבוע; "הבעיה היחידה שלנו היא מחסור בחדרי לינה באיזור"

נעמי צורף 11:0009.07.19

 

 

"אחד השינויים המשמעותיים ביותר שעשינו קשור בפיתוח התיירות בנגב" - כך אמר היום (ג') אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות במסגרת כנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי. "כבר מאז ימי בן גוריון מדברים על זה. בסוף מדובר ב-60% משטח המדינה שמאכלס רק 6% מהתושבים. הבנו שאפשר לפתח פה מודל בהשראת אתרי הסקי באירופה כאשר המטרה היא להציע לאירופים אלטרנטיבה חורפית, שיוכלו בחודשים הקשים של החורף באירופה להגיע תוך 4 שעות טיסה לחופשה בשמש מובטחת, מדבר ידידותי, אטרקציות שונות כמו ספורט אקסטרים, יוגה במדבר, רכיבה על גמלים ועוד".

 

 

לדבריו של הלוי, "התוכנית לפיתוח הנגב כבר מניבה פירות. אפשר לראות זאת בפארק תמנע שהוא מנוע מרכזי שנהנה מהתוכנית ומספר התיירים בפארק קפץ מ-60 ל-1,500 בשבוע". עוד אמר: "אני מקווה שבקרוב תהיה הבנה שלא מספיק להעביר את בסיסי צה"ל לדרום, אלא שיש צורך גם בפיתוח מקורות פרנסה כמו צימרים, מלוניות ועסקים נוספים שיכולים גם לתת מענה למשפחות שעוברות דרומה וגם לסייע בפיתוח האיזור. גם מסעדות קשה מאוד למצוא ואנחנו מקווים ששיתופי הפעולה שיש לנו כיום עם הבנקים ועם הרשות לחדשנות יניבו פתרונות לסוגיות הללו".

אמיר הלוי אמיר הלוי צילום: עמית שעל

 

 

הלוי דיבר על הקווים שמאפיינים את עולם התיירות החדש: "בשנים האחרונות כולנו חשים את המהפכה - הרבה פחות קבוצות, יותר תיירות של בודדים שתוך כדי חופשה כבר מזמינים את החופשה הבאה. אחרי הרבה שנים של קיפאון בשוק הזה הבנו שיש צורך בשינוי גדול הן מבחינת תקציב והן מבחינת אסטרטגיה. וכך, אם 30 שנה אחרי הקמת המדינה הגענו למיליון תיירים ובשנת 2017 חגגנו הגעה ל-3 מיליון, כיום ב-2019 אנחנו עומדים על 4.5 מיליון תיירים", אמר הלוי. "אף אחד לא חלם על מספרים כאלה של תיירים שמפוצצים את שדה התעופה בן גוריון, אלה מספרים דימיוניים לעומת מה שציפינו. בשלוש השנים האחרונות עלינו מ-250 אלף תיירים בחודש ל-450 אלף בחודש". לדבריו, נתב"ג מתמודד בהצלחה עם עומסים מטורפים של תיירים שנחשבו פעם לדמיוניים. 

 

הלוי תיאר כי השינוי נעשה בעיקר בעקבות שינוי אסטרטגי בתוך משרד התיירות. "כל כך הרבה שנים דיברו על הולילנד, על המקומות הקדושים ובכך למעשה כיוונו לקהל מאוד ספציפי שרוצה להגיע פעם בחיים להסתגף לפני המוות. אחרי ניסיון לקמפיין הומוריסטי שעלה לפני שש שנים ונכשל - הבנו שעלינו להתעשת. נכנסנו לערוצים חדשים, כמובן במקביל למהפכת השיווק בעולמות הדיגיטל וכן ביצענו שינוי ארגוני ויצרנו תפקיד של מנהל מותג שמביא עמו שינוי תפיסתי משמעותי. בנוסף אסור לשכוח שערוץ השיווק ההכרחי שאין בלתו הוא חברות התעופה. בשילוב של כל המרכיבים הללו הצלחנו להביא לשינוי המגמה".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x