10,000 משתמשים הטעינו את כרטיס הרב קו בפייבוקס
לפי נתוני חברת פייבוקס, שיעור ההצטרפות היומי לשירות - המאפשר את הטענת הכרטיס באמצעות האפליקציה - עומד על 150 איש
10,000 משתמשים התנסו בשירות הטענת הרב קו של PAYBOX - כך מדווחת החברה. מנתונים של PAYBOX שהגיעו לידי "כלכליסט" עולה כי שיעור ההצטרפות היומית עומד על כ-150 מטעינים חדשים.
- פייבוקס מציעה פתרון חלופי להטענת הרב קו דרך הטלפון
- חברת האוטובוסים מטרופולין תציב מכונות הטענה לרב-קו ב-40 אוטובוסים
- החל מדצמבר: תשלום באוטובוסים של דן באיזור המרכז - רק עם כרטיס רב קו
השירות שמספקת PAYBOX מאפשר ללקוחות להטעין את כרטיסי הרב קו באמצעות טלפון אנדרואיד בעל רכיב NFC - כלומר המשתמשים לא צריכים להגיע אל העמדה. השירות עצמו, יש להדגיש, זמין רק למחזיקי מכשירי אנדרואיד ולא ומחזיקי מכשירי IPHONE
לדברי שרית בק ברקאי, מנהלת פעילותה של פייבוקס: "החברה חרטה על דגלה את שינוי חוויית התשלומים בישראל כדי להפוך אותה לקלה ופשוטה. עשינו זאת בתחום העברות הכספים, בתחום איסוף הכסף הקבוצתי וגם בקטגוריית התחבורה הציבורית, מתוך הכוונה ורצון לייתור השימוש במזומן. הטכנולוגיה החדשנית מנגישה ומקלה את תהליך ההטענה לאין ערוך ותגובת הצרכנים אוהדת ומראה על שינוי הרגלי צריכה".