יוטיוב, מאחוריך: שירות פייסבוק Watch צובר תאוצה במהירות
הרשת החברתית הודיעה שתפוצת שירות הווידאו שלה הוכפלה פי שניים מאז דצמבר שעבר; לפייסבוק Watch יש כיום כ-720 מיליון משתמשים חודשיים ו-140 מיליון יומיים, ושירות הפרסום הצמוד שלו מתרחב לקנדה. בנוסף, יקבל פייסבוק Watch תכנים חדשים מגופי שידור בינ"ל
- מנכ"לית יוטיוב מתנצלת על הפגיעה בציבור הלהט"בי, אך לא תצנזר את הפוגעים
- בלוק לכל העולם: כך חוסמים אנשים בפייסבוק, טוויטר וכל השאר
- חדש מפייסבוק: תוכנית Study, שתשלם לאנשים תמורת גישה נרחבת למידע אישי
לפי הודעת החברה, כ-720 מיליון משתמשים חודשיים ו-140 מיליון משתמשים יומיים נכנסים לפייסבוק Watch. החברה מתכוונת להרחיב את שירות הפרסום הצמוד לפלטפורמה, Ad Breaks, גם לקנדה - ולהשיק אותו בחמש שפות חדשות. החברה השיקה עולמית את שירות הווידאו בשנה שעברה, שנה לאחר ההשקה הרשמית בארה"ב. בדצמבר דיווחה כי 75 מיליון אנשים מבלים לפחות דקה אחת מול השירות ביום.
מפייסבוק נמסר כי תחבור לגופי שידור בינלאומיים כדי לשדר תכניות פופולריות כמו דה ווייס גרמניה, הטופ מודל הבאה של גרמניה ותקצירי משחקים. כמו כן בפייסבוק מתכוונים לשדר בפלטפורמה את טורניר גביע העולם בקריקט.
החברה, שגם משקיעה בתוכני מקור, מתרחבת לתוך הטריטוריה של יוטיוב על אף הביקורת הגוברת על האופן בו סרטונים שמייצרים המשתמשים מסייעים לקבוצות קיצוניות. פייסבוק ספגה לא מעט ביקורת השנה על האופן בו היא מפקחת על תכנים שעולים בפלטפורמות שלה, והציבה נקודות פיקוח על מפרסמים שמעוניינים להרוויח מהתכנים שלהם באמצעות Ad Breaks. כדי להיות זכאים, העמודים צריכים ליצור סרטונים של שלוש דקות שייצרו יותר מ-30 אלף צפיות של דקה אחת בחודשיים האחרונים, יש להם יותר מ-10 אלף עוקבים וכמובן - ממוקמים במדינה בה השירות זמין.