פייפאל פותחת מרכז שירות לקוחות מקומי בישראל
עד כה, ניתנו השירותים דרך חברה חיצונית שישבה בבולגריה; המעבר למרכז מקומי צפוי לייעל את השירות למשתמש הישראלי. בשלב ראשון, יגויסו עבורו 22 עובדים בתל אביב
ענקית התשלומים פייפאל הודיעה היום על כוונתה להקים מרכז שירות לקוחות חדש בישראל. החברה מתכוונת בשלב הראשון לגייס עבורו 22 עובדים בתל אביב.
- אי-שוויון, ניצול, ותסכול: הצד האפל של עבודה בגוגל
- המכון הטכנולוגי בחולון משיק מרכז יזמות ותוכנית האצה
- שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, תפרוש מתפקידה ביולי
המרכז יחליף את שירותי התמיכה שניתנו עד כה דרך חברה חיצונית בבולגריה. פתיחת מרכז שירות מקומי יוכל לאפשר לצוותת לעבוד בצורה יעילה יותר.
פלטפורמת התשלומים הדיגיטליים הפתוחה של פייפאל מחזיקה כיום כ-254 מיליון בעלי חשבון פעילים. הרשת הגלובלית שלה זמינה ביותר מ-200 שווקים ומאפשרת לצרכנים ולסוחרים לקבל תשלומים ביותר מ-100 מטבעות, למשוך כספים לחשבון הבנק שלהם ב-56 מטבעות ולהחזיק ביתרות בחשבונות שלהם ב-25 מטבעות.
פרץ רגב, מנכ"ל פייפאל ישראל, אמר: "אנחנו בודקים באופן קבוע את הצוותים השונים בכל מרכז גדי שנוכל לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, בהווה ובעתיד. המשימה שלנו בפייפאל היא פשוטה - הנגשה של שירותים פיננסיים עבור כולם. לצורך גיוס הצוות אנחנו מחפשים עובדים נלהבים מרקעים מגוונים שיסייעו לנו בהשגת מטרה זו".