אורבן אאוטפיטרס תאפשר למנויים לשכור בגדים
רשת האופנה משיקה שירות מקוון במסגרתו יוכלו מנויים להשאיל עד שישה פריטים בחודש. השירות שנקרא Nuuly, יושק בארה"ב בקיץ הקרוב ולפי הצפי בשנה הראשונה יצטרפו לשירות 50 אלף מנויים
כלכלת השיתוף זולגת אל תוך תעשיית הביגוד. רשת אורבן אאוטפיטרס הודיעה על מיזם השכרת בגדים לחובבי אופנה צעירים, במסגרתו יושק שירות מקוון והמנויים יוכלו להשאיל עד שישה פריטים בחודש. החברה אמרה שבכל הקשור לביגוד, מילניאלים מתאפיינים ברצונם בגיוון וקיימות. שירות בגדי הנשים, שנקרא Nuuly, יושק בארה"ב בקיץ הקרוב. החברה סירבה לומר האם ומתי השירות יוצע גם בבריטניה. "המותג מצפה להזדמנות להתפתח ולהתרחב, הן מבחינת ההיצע שלו, והן מבחינה גאוגרפית", נמסר מהחברה.
שוק שיתוף הביגוד המקוון צפוי לצמוח להיקף של 2.5 מיליארד דולר ב-2023, על פי מידע של חברת GlobalData. אחת החברות היותר מוכרות בתחום הזה היא Rent the Runway שבסיסה בניו יורק, אשר החלה דרכה ב-2009 כחברה שמציעה בגדי מעצבים להשאלה תמורת תשלום חודשי.
סמנכ"ל התקשורת של אורבן אאוטפיטרס, דייוויד היין, אמר לוול סטריט ג'ורנל שהוא מצפה ל-50,000 מנויות ב-Nuuly שיפיקו 50 מיליון דולר במכירות בשנתו הראשונה של השירות. החברה אמרה: "העניין בפלטפורמות שיתוף ושיעור חידוש המינויים שלהן גדלו בכל התעשיות. בתחום הביגוד, הצרכן המילניאלי במיוחד מחפש פלטפורמות שמספקות חדשנות, מגוון ורוחב יריעה, בעודן תומכות גם בקיימות".
חוץ מבגדים של אורבן אאוטפיטרס עצמה, המנויים יוכלו להחזיק במנוי חודשי שיאפשר להם להשאיל בגדים של מותגים נוספים כמו Anthropologie, ליוויי'ס, Gal Meets Glam, Anna Sui, ו-Fila. המנויים יוכלו לבחור לרכוש פריט או להחזיר את כל הפריטים ששאלו, לפני שהם יכולים לשאול פריט נוסף. הפריטים שהוחזרו יעברו כביסה או ניקוי יבש, וייבדקו לפני שיושאלו שוב.