חברת Wix רוכשת את סוכנות הקריאייטיב והחדשנות הישראלית גפן טים
עובדי החברה שהקים הפרסומאי ערן גפן, יצטרפו למחלקת השיווק של Wix. גפן, שימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של Wix, יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד. סכום עסקת הרכישה לא נמסר, אך הוא אינו מהותי לדיווח למשקיעי Wix שנסחרת בנסדא"ק
פלטפורמת הקמת האתרים הבינלאומית Wix הודיעה היום (א') כי תרכוש את סוכנות הקריאייטיב והחדשנות הישראלית גפן טים. כל עובדי החברה הנרכשת, שהוקמה על ידי הפרסומאי ערן גפן, יצטרפו למחלקת השיווק של Wix; גפן, שימונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של Wix, יעמוד בראש צוות הקריאייטיב המאוחד. סכום עסקת הרכישה לא נמסר, אך הוא אינו מהותי לדיווח למשקיעי Wix הציבורית שנסחרת בבורסת נסדא"ק.
- עוזבת את נמל ת"א: WIX חתמה עם קנדה ישראל על הקמת קמפוס ליד צומת גלילות
- דוחות WIX: צמיחה מרשימה בהכנסות ותחזית מאכזבת
- אאוטבריין, Wix וחברות נוספות במיזם חדש: הכשרת אנשי טכנולוגיה לשוק העבודה
גפן טים הוקמה בשנת 2013 ועובדת עם מותגים מובילים כמו קוקה קולה, סודה סטרים, מייקרוסופט, קימברלי-קלרק, אאוטבריין, דוריטוס וגם Wix, איתה עבדה על קמפיין הסופרבול קונג פו פנדה בשנת 2016. "הצוות שלי ואני נרגשים מאוד להצטרף ל-Wix," אמר גפן. "בהצטרפותינו ל-Wix אנחנו ניקח את הכישורים הקריאטיביים והחדשניים שלנו לשלב הבא, על מנת להוביל מותג בינלאומי". גפן מוכר בזירה הבינלאומית, ומחזיק ברקורד מרשים של קמפיינים ופעילויות שיווקיות; כמו כן הוא זכה ב-7 פרסי אריות בקאן, בקליאו הזהב ובאפ"י הזהב, ומונה לשופט בפסטיבל הקריאייטיב בקאן בקטגוריות ה"אינוביישן" היוקרתית.
לדברי עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, החברה שמה לה למטרה "להפוך לאחד מ-100 המותגים החזקים והאהובים בעולם. אנחנו מתכננים להשיג מטרה זו על ידי בניית מחלקות קריאייטיב בתוך החברה, תוך הבנה עמוקה של המוצר והצרכים של המשתמשים שלנו. עם התוספת של גפן טים לצוות שלנו, עשינו עוד צעד משמעותי בדרך למטרה".
Wix שהמטה שלה ממוקם בתל אביב, הינה פלטפורמה גלובלית לפיתוח אתרי אינטרנט ולניהול בתי עסק אונליין, עם 150 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. Wix פירסמה בשבוע שעבר את דוחות הרבעון הראשון ל-2019, שבהם הציגה מעבר מהפסד לרווח נקי של 1.5 מיליון דולר וההכנסות שטיפסו ב-27% ל-174.3 מיליון דולר, לעומת 138 מיליון דולר ברבעון המקביל. לרבעון הנוכחי (שני 2019) צופה החברה הכנסות של 183 מיליון דולר. מספר מנויי הפרימיום עלה ב-180 אלף ועמד בתום הרבעון על 4.2 מיליון (צמיחה של 21% בהשוואה לסוף הרבעון הראשון ב-2018). לחברה התווספו ברבעון 6.6 מיליון חברים רשומים, ומספרם עמד נכון לסוף הרבעון על 148 מיליון (עלייה של 19% לעומת סוף הרבעון המקביל).