מאיירליסים חדשניים עם מערכת FFLP ועד לשואבי אבק במידות קטנות ובמחירים מכווצים- כל מה שכדאי לדעת על הטכנולוגיות שיחסכו לכם זמן, כוח אדם והרבה הרבה כסף.
ש.ע.ן אספקה טכנית, החברה שהביאה לישראל את הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר בעולם, נבחרה לסוכנות הבלעדית של המותג העולמי המוביל "ברנדון קופר". בין היתר, חתומה ש.ע.ן אספקה טכנית
על ייבוא מכונות הטיח שנכנסו לשימוש בשנת 2005, מלטשת הגובה, מכונה לשפשוף שליכט, הטייפטאק, מוצרי חברה "וזוס" האנגלית והמותג העולמי המוביל קויטה, המתחמה באיירליסים הידרואליים.
המילה האחרונה שמכתיבה ש.ע.ן אספקה טכנית בשנים האחרונות הוא המותג האמריקאי BRANDON COOPER - "ברנדון קופר", חברה המחזיקה 11 מפעלים בכל העולם ומייצרת אינספור חידושים בתחום התזה וליטוש. "ליקטנו סל מוצרים ייחודי שמתאים במיוחד למקצוען הישראלי, עם מחירים מיוחדים ואחריות מורחבת בהפצה בלעדית ובגיבוי ברנדון קופר העולמית. מספר שאולי כהן, מנכ"ל ומייסד ש.ע.ן אספקה טכנית, "BRANDON COOPER היא בין החברות הבודדות עם טכנולוגיה ברמה הכי גבוהה. החברה מעסיקה כ-300 מהנדסי תעשייה, שמשדרגים כל שנה את המוצרים השונים".
ל"ברנדון קופר" יש איירלסים ייחודים וחדשנים, מה אתה יכול לספר עליהם?
"כל האיירלסים שלהם כוללים מערכת חדשנית, הם קטנים וחזקים ולא תופסים מקום. למשל, כשרוצים לעבוד עם צבע עדין אז אין תופעה של ריסוס ייתר, כאשר החידוש האחרון הוא מערכת FFLP – מערכת שיודעת לרסס את הצבע בצורה עדינה מאוד, בכל המכשירים ללא יוצא מהכלל. מדובר בכ- 30 סוגים- כולם מותאמים למערכת FFLP".
איך האיירלסים שאתה מייבא מייצרים רווח לקבלנים?
"מדובר בחיסכון עצום בזמן, כוח אדם ובעלויות. צריך להבין שהקבלנים עובדים מאוד קשה בשביל להגיע לרמת גימור וטקסטורה מושלמת ואז באים עם רולר שמשאיר טקסטורה קשה ומקלקלים הכול. בהתזת צבע עם איירליס
של 'ברנדון קופר' אין תנועת אוויר בתוך המכשיר, אין לחות, הכיסוי מושלם, מאה אחוז פרפקט והחומר נגזר מהדיזה בצורה מושלמת, ככה שגם בלי להשקיע זמן, מסיימים את העבודה ברמת גימור מעולה".
|
|
צילום: יח"צ
|
האם זה נכון שאתה מביא לארץ שואב אבק חדשני של "ברנדון קופר"?
"כן, עבדנו מול ברנדון קופר על התאמה של מוצר שואב האבק וכיווצנו אותו במידות. לקח להם 3 שנים לסיים את הפיתוח אבל בחודש מאי 2019 יגיעו שואבים 'מהסרטים' והמחיר יצנח ב 25-30 אחוז. היעד שלנו הוא למכור שואבים עם ניעור עצמי של ברנדון קופר לכל קבלן, חשמלאי, אינסטלטור ועוד- שלא ינשמו את אבק הליטוש, שלא תישאר פודרה ועוד שאר תופעות לא בריאות ולא רצויות, שמהם סובלים בעלי המקצוע. כשאנחנו מדברים על קידמה אנחנו מדברים לפני הכול על בטיחות לעובדים ועל רמת גימור גבוהה ושואב האבק החדש נותן מענה לשניהם".
מה תגיד לקבלן שלא רוצה לעבור לטכנולוגיה חדשנית בבניה?
"שהוא לא ישרוד. אני רואה את זה קורה כבר היום וגם אנשי המקצוע והקבלנים מבינים את זה. ענף הבניין סובל היום ממחסור בכוח אדם ומשלם ביוקר על עובדים מיומנים. בזמנים כאלו שבהם נמצא הענף, כשהתחרות היא מאוד גדולה והמחירים ברצפה, אם הקבלנים לא יחזיקו ציוד מתקדם שחוסך להם בעלויות ובכוח אדם אז הם פשוט לא ירוויחו".
"אני רוצה לראות מה הטכנולוגיה שלך יכולה לעשות"
אם עד לא מזמן היו קבלנים שחשבו שהם לא זקוקים לטכנולוגיה, למשל, כי הם עובדים בבתי המיליונרים וכל עבודה שלהם מכניסה רווחים עצומים, של כ- 250 אלף שקל לווילה, אז מסתבר שגם הם מבינים היום שיש להם בעיית זמנים. "לא מזמן קיבלתי טלפון מקבלן שאמר לי 'אני רואה אותך כבר שנים ולא האמנתי בטכנולוגיה אבל הגעתי למצב שאין לי זמן להגיש הצעות מחיר ללקוחות אז אני בכל זאת רוצה לראות מה המוצרים שלך יכולים לעשות'. הטכנולוגיה שאני מביא לארץ היא נקודות אור", מסביר כהן, "הם מבינים שהם יכולים להגדיל את הרווחים. במקום להעסיק 100 עובדים הם יכולים להכניס ציוד מודרני ומתקדם ולחסוך בכוח אדם ועלויות".
אבל אם תשאלו את שאולי כהן למה המוצרים שלו הם ייחודיים, הוא ידבר על הרבה יותר מטכנולוגיה. ראשית, כי הוא מביא היצע של מאות מוצרים שלא קיימים אצל אף אחד אחר ושנית, כי הוא מביא את המותגים הכי טובים בעולם וכשהתחרות בענף הבנייה המסורתי היא לא אחת על שם המותג, יש לכך משמעות מכריעה. "הסחורה שלנו היא לא חד פעמית, היא הטופ שבטופ", אומר כהן, מי שהוכיח שהמותג, השירות והטכנולוגיה- הם שילוש מנצח בענף הבנייה.