$
חדשות טכנולוגיה

תנובה תשתף פעולה עם מרכז החדשנות Re:Tech לאיתור שותפויות בתחום הצרכנות

המרכז הישראלי Re:Tech יסייע לתנובה לאתר טכנולוגיות בתחומי הצרכנות והקמעונאות אשר יזכו לפיילוט בשווי 50,000 דולר, גישה ישירה ליישום המוצר שלהם בשוק הקמעונאות וליווי טכנולוגי של אמזון ווב סרוויס

שירות כלכליסט 19:0129.04.19

תנובה הודיעה היום (ב') על שיתוף פעולה חדש עם מרכז החדשנות Re:Tech, כחלק מתוכנית Capsule, תוכנית החדשנות הדיגיטלית לאיתור וטיפוח שותפויות עם יזמים וסטארט-אפים בתחומי הצרכנות והקמעונאות.

 

 

 

Capsule של תנובה היא תוכנית ראשונה מסוגה בארץ, שמייצרת הזדמנות עבור מיזמים בורטיקל ספציפי בתחום הקמעונאות לייצר פיילוט מעשי בתמיכתה של החברה על מנת להביא את המוצר שלהם לבשלות עבור השוק.

 

Re:Tech הוא מרכז חדשנות לטכנולוגיות בתחום הקמעונאות שעובד עם חברות ריטייל בינלאומיות על מנת להוביל תהליכי חדשנות תוך חיבור עם טכנולוגיות פורצות דרך. בין לקוחותיו נמנות חברות כגון eBay, Farfetch ו-ASOS, הנעזרות בשירותי המרכז לפיתוח תוכניות חדשנות המותאמות לצרכיהן.

  

זו הפעם הראשונה שבה חברת מזון מובילה בישראל (תנובה), חברה טכנולוגית (אמזון ווב סרוויס Amazon Web Services) והגוף המוביל לטכנולוגיות לתחום הקמעונאות בישראל (Re:Tech) משלבים כוחות כדי לייצר POC's בשוק הלוקאלי.

  

תחום הריטייל טק בישראל צובר תאוצה בשנים האחרונות. לפי הדו"ח האחרון של Re:Tech וויולה, ישנם כיום כ- 500 סטרט-אפים וחברות טכנולוגיה הפועלות בתחום הריטייל טק בישראל. ב- 2018 גייסו 32 חברות - כמעט 10% מכלל החברות הפעילות בתחום - סכום כולל של 428 מליון דולר. סכום זה מהווה כ- 10% מסך ההשקעות העולמיות בתחום הריטייל טק, שמוערך ב-4.7 מיארד דולר ע"פ קראנץ' בייס. כמו כן, 2018 הביאה איתה פעילות ענפה של מיזוגים ורכישות בין חברות ענק מעולם הריטייל לבין סטרט-אפים ישראליים, לדוגמה ויזואליד שנמכרה לעליבאבא, אינוורטקס שנמכרה לנייקי, והאקזיט האחרון של Upstreem Commerce לפליפקרט ההודית, חברת בת של אמאזון.

 

 

אייל מליס, מנכ"ל תנובה אייל מליס, מנכ"ל תנובה צילום: עמית שעל

 

שיתוף הפעולה עם Re:Tech יסייע לתנובה לאתר סטרטאפים רלוונטיים לתוכנית, למיין את הרעיונות הטובים ביותר ולהעניק חשיפה לסטארטאפים שייבחרו לקחת חלק בתוכנית הכוללת משקיעים, יזמי מנוסים, חברות קמעונאיות בינלאומיות ומומחים מהתעשייה. Re:Tech תפעל יחד עם תנובה כדי לקדם שיתופי פעולה עם סטארט-אפים בעלי טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך שיענו על אתגרים מוגדרים בתחומים מגוונים בעולם הצרכנות והקמעונאות (ה-D2C וה-Retail-tech).

 

משתתפי התוכנית יזכו לתוכנית מנטורינג ע"י ליווי עסקי ומקצועי של מומחים שונים מתנובה שבסופה יבוצע פיילוט יישומי במימון של עד 50,000 דולר. המחזור הראשון של התוכנית צפוי להיפתח באפריל הקרוב ויתרכז בשני אתגרים מרכזיים: מכירה ישירה לצרכן (DTC) ו- הקמעונאות החדשה ( P.O.S).

 

מנכ"ל תנובה, אייל מליס: "תנובה ממשיכה להטמיע חדשנות בליבת העסקים שלנו במטרה להביא ערך לצרכנים וללקוחות. כחברת המזון המובילה בישראל, תנובה מהווה סביבת פיתוח מצוינת לסטארטאפים במגוון רחב של תחומים. נעניק לסטארטאפים מעטפת מלאה לפיתוח מוצרים שיענו על האתגרים בהתאמת שוק המזון והצריכה לשינויים הטכנולוגיים. השותפות עם מרכז החדשנות Re:Tech והליווי הטכנולוגי של אמזון ווב סרוויס AWS משפר משמעותית את יכולתנו לעשות זאת באופן ממוקד, איכותי ומהיר".

 

יעל קוכמן, שותפה ב-Re:Tech ציינה כי "תנובה הינה שחקן מרכזי בשוק המזון הישראלי, אשר שמה את הצרכן במרכז ופועלת לפיתוח חדשנות שתשרת את הצרכן טוב יותר בעולם הריטייל המשתנה לנגד עיננו. תוכנית הקפסול הינה הזדמנות יוצאת דופן עבור סטרטאפים צעירים וחדשניים להתנסות בבניה של הדור הבא של טכנולוגיות שעומדות לייצר שיפור משמעותי בחוויית הצרכן ואנחנו גאות לקחת בכך חלק".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x