$
בארץ

קמפיין לשילוב בעלי מוגבלויות יוצא לדרך

הפרויקט נולד ביוזמת בנק הפועלים, ארגון שלוה והחברה למתנ"סים; זאת לאחר סקר שערכה החברה ממנו עולה כי כ-90% מההורים לא הסכימו שילדם ישתתף בפעילויות חברתיות ביחד עם ילדים עם מוגבלות

ענבל עומר 19:1929.04.19

הפרויקט לשילוב בעלי מוגבלויות בחברה, נולד ביוזמת בנק הפועלים, ארגון שלוה והחברה למתנ"סים לאחר סקר שערכה החברה למתנ"סים ממנו עולה כי כ-90% מההורים לא הסכימו שילדם ישתתף בפעילויות חברתיות ביחד עם ילדים עם מוגבלות. להקת "שלווה" לוקחת חלק מרכזי בקידום הקמפיין ומשיקה היום שיר חדש. הצפייה בקליפ ביוטיוב תתאפשר רק לאחד מתוך עשרה צופים.

 

 


 

פרויקט "דלת פתוחה לכולם" הושק היום ויימשך בשבועות הקרובים ובתמיכת יוטיוב. במהלך אירוע הפתיחה לקמפיין הוצגה האמנה החברתית הקוראת לשילובם של ילדים, בני נוער ומבוגרים בעלי מוגבלויות בחברה הישראלית.

 

לפני כשנה ערכה החברה למתנ"סים את הסקר שממצאיו מראים כי רק 10% מההורים הביעו נכונות להשתתפות ילדם בפעילות חברתית יחד עם בעלי מוגבלויות. "זהו סקר מזעזע", ציין מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו. "זה מתחיל בזה שעלינו להסתכל על בעלי מוגבלות לא כעל מראה נדיר ולא לחשוב שזה מעשה חסד, זה צריך להיות מראה רגיל לחלוטין. ברגע שזה יתחיל, בשלבים מאוחרים יותר נדע לעבוד ביחד ולהיות ביחד. מדובר גם בכוח עבודה מדהים שיכול להשתלב - אנשים מסורים שאין סיבה שישבו בבית".

 

מימין: אמיר דדון, מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו וחברי להקת שלווה מימין: אמיר דדון, מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו וחברי להקת שלווה צילום: אביב גוטליב

 

להקת שלווה שהגיחה לתודעה הציבורית בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" תיקח חלק מרכזי בקידום הפרויקט. היום חשפה הלהקה את השיר המקורי הראשון שלה שיהיה גם ההמנון של הפרויקט. את השיר כתבו אמיר דדון וירון ברונבינסקי והלחין אמיר דדון.

 

במטרה להמחיש את הממצאים שעלו מהסקר שהוביל לפרויקט, רק צופה אחד מתוך עשרה צופים שינסו לצפות בקליפ יצליח לצפות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x