הסתיימה תקלה בפרטנר וב-012 מובייל שהשפיעה על אלפי לקוחות
אלפים ממנויי החברה חוו היום קשיים בהוצאה וקבלה של שיחות במשך כארבע שעות. התקלה נגרמה בשל עבודות תחזוקה בתשתיות הדור הרביעי. לקוח: "המתנתי 20 דקות למוקד השירות"
12:5511.04.19
שתי תקלות ברשת הדור הרביעי של פרטנר תוך 3 שבועות: אלפים מלקוחות החברה לא הצליחו הבוקר (ה') להוציא ולקבל שיחות, במשך כ-4 שעות.
קראו עוד בכלכליסט:
- תוקנה התקלה בפרטנר: הגלישה הסלולרית בדור 4 פועלת כרגיל
- פרטנר: יציבות בהכנסות ועלייה במספר מנויי הטלוויזיה ב-2018
- מלחמת ההישרדות בענף הסלולר תחריף בשנתיים הקרובות
התקלה נגרמה משום שבחברה הורידו את שירות ה-VoLTE (שיחות על גבי רשת דור 4) לעבודות תחזוקה וכנראה שחלק מהמנויים שרשומים לשירות לא ירדו ממנו באופן מלא, מה שגרם לשיבוש קבלה והוצאה של שיחות קוליות לסירוגין.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר צילום: עמית שעל
"לאחר המתנה של 20 דקות למוקד השירות: ישנה תקלה בקבלה והוצאת שיחות בפרטנר, התקלה קיימת כשעתיים אולם הם לא מפרסמים ואו מודיעים ללקוחות החברה. אין צפי לפתרון התקלה רק טרחו לומר שהם עובדים על פתרון התקלה מבחינתם התקלה התחילה ממש עכשיו", מסר אחד המתלוננים. ואכן, החברה לא פרסמה הודעה על התקלה בעמוד הפייסבוק שלה, אלא הפנתה לקוחות שהתלוננו "להמשך טיפול בערוץ השירות בעמוד שלנו", כלומר לטיפול אישי, משמע היתה זו תקלה פרטנית. לקוח נוסף כתב בעמוד הפייסבוק של החברה כי הרשת חזרה ל-29 דקות ונעלמה שוב. לקוחות אחרים דיווחו ל-ynet כי הם חווים תקלה בצפון ובמרכז הארץ. התקלה פגעה גם בלקוחות של 012 מובייל, מותג הסלולר המוזל של החברה.
זו התקלה השנייה של פרטנר בחיבורי הדור הרביעי תוך חודש. לפני כשלושה שבועות אירעה תקלה שפגעה בחלק מלקוחות החברה כך שחוו קשיים בגלישה ובשיחות בדור רביעי. הם נתבקשו לעבור ידנית לדור שלישי. התקלה נפתרה אז תוך שלוש שעות