אופל מושקת מחדש בישראל - ומפרסמת מחירון
החברה שלאחרונה נמכר זכיונה ליבואנית פג'ו, מפרסמת את המחירון החדש המושפע מכניסת המס הירוק לתוקף החודש; כך למשל אופל אדם התייקרה מ-85 ל-90 אלף שקל בגרסה האוטומטית, ומחירה של גרסת ה-INNOVATION עם מנוע הטורבו הבכיר - בנפח 2.0 ליטרים - ירד ב-10,000 שקל, ונמכרת ב-230 אלף שקל
אופל מושקת היום (ג') מחדש בישראל ומפרסמת את המחירון. כזכור, בשנת 2010 עבר זיכיון אופל מידי UMI לידי קבוצת שלמה, ולפני כשלושה חודשים נמכר הזיכיון מידיה של קבוצת שלמה לדוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-DS לישראל, בין היתר לנוכח העובדה שאופל הפכה לחלק מקונצרן PSA לפני כשנתיים. ממחירון אופל החדש, המושפע גם מכניסתו לתוקף של המס הירוק החדש ב-1 באפריל עולה כי מחיריהם של מספר דגמים השתנו ודגמים אחרים כבר אינם מוצעים.
- אופל תפסיק למכור בישראל את האסטרה והאינסיגניה
- הצרכן משלם את מחיר הריכוזיות של יבואני הרכב
- הזיכיון על שיווק מכוניות אופל בישראל עובר ללובינסקי של משפחת מנור
כך, אופל אסטרה אינה מוצעת בשלב זה על ידי היבואנית החדשה. אופל אדם הקטנה התייקרה מ-85 ל-90 אלף שקל בגרסה האוטומטית. הגרסה הספורטיבית של אופל אדם - ה-S נותרה ללא שינוי.
אופל אינסיגניה ENJOY שעלתה 170 אלף שקל בקבוצת שלמה גם נותרה ללא שינוי, כמו גם גרסת ה-INNOVATION שעולה 190 אלף שקל. מחירה של גרסת ה-INNOVATION בעלת מנוע הטורבו הבכיר - בנפח 2.0 ליטרים - ירד ב-10,000 שקל, ומחירה עומד כעת על 230 אלף שקל.
רכב הכביש שטח אופל גרנדלנד שגרסת ה-1.2 טורבו שלו עלתה קודם 170 אלף שקל ברמת הגימור INNOVATION, ירד ב-10,000 שקל - ולהיצע גרסאות הגרנדלנד מתווספות לראשונה גם גרסאות דיזל שמחירן מתחיל ב-160 אלף שקל.