ועידת ניו יורק
גם בבירה חולמים על ניו יורק סיטי: ירושלים על ההדסון
מאפליקציה שחוסכת כסף על חשבונות החשמל והמים, דרך חברה שנלחמת בתאונות דרכים ועד סטארט־אפ לייצור תרופות חדשניות, בירת ישראל נהנית מפריחה יזמית. כמה מהחברות הצעירות והמבטיחות שפועלות בירושלים ישתתפו בוועידת ניו יורק של כלכליסט. קבלו אותן
בשנים האחרונות קשה לפספס את העובדה שסצנת היזמות הישראלית פורחת גם מחוץ לטריטוריה הטבעית שלה בקו שבין תל אביב לחיפה. אחת הערים שניכר כי הצטרפו למרוץ ההשקעות והסטארט־אפים היא ירושלים. לכן גם השנה יגיעו כמה סטארט־אפים ירושלמיים מעניינים להשתתף בוועידת "כלכליסט" בניו יורק, שתיערך בחודש הבא במטרה להיפגש עם משקיעים ושותפים פוטנציאליים.
ועידת Mind The Tech NY של "כלכליסט" נהפכה בשנתיים האחרונות לאחד האירועים והחשובים של תעשיית ההייטק המקומי, ומביאה בהצלחה למקום אחד יזמים, משקיעים ושותפים עסקיים מישראל וארה”ב לשלושה ימים של פיתוח עסקי והיכרויות מקצועיות.
לפרטים נרשמה לוועידת ניו יורק - לחצו כאן
EZsave
חוסכים בהוצאות הבית
חברת איזיסייב מספקת שירותי חיסכון והוזלה בתחומי תקשורת, גז, ביטוחים ומשכנתאות. השירות מיועד בעיקר לסייע למשקי בית ועסקים קטנים לנתח את ההוצאות החודשיות שלהם ולמצוא את המחיר והשירות הטובים והמשתלמים ביותר עבורם. החברה לוקחת על עצמה את ניהול המשא ומתן מול הספקים ובכך חוסכת ללקוחותיה זמן יקר. איך זה עובד? באיזיסייב מבקשים מהלקוח לצלם את החשבונית הרלבנטית או למלא פרטים באפליקציה, לאחר מכן החברה מבצעת תהליכים שונים כדי לאתר את העסקה המשתלמת ביותר עבור הלקוח, מבצעת משא ומתן כדי להוזיל את השירות עבורו ומעבירה לו את ההצעה המשלתמת ביותר.
לאיזיסייב 85 אלף לקוחות והיא מדווחת על קצב גידול של כ־5,000 לקוחות בכל חודש. איזיסייב נבחרה על ידי גוגל כאחת משמונה החברות הישראליות בעלות פוטנציאל צמיחה משמעותי ופועלת בצמוד עם מחלקת הפיתוח של גוגל.
Adinlay
מעלים פוסטים ומרוויחים
אדינליי היא אפליקציה לנייד שמחברת בין משתמשי מדיה חברתית פעילים ומפרסמים, ומסייעת למשתמשים להפיק הכנסות מפרסום בעזרת הפוסטים של תוכן מקורי שהם מעלים. אדינליי למעשה מציעה לכל משתמש להפוך ל"שגריר" של מותגים שהוא מאמין בהם ואוהב אותם. המשתמשים נהפכים לדמויות משפיעות ברשתות החברתיות ויכולים לתת המלצות אישיות ומהימנות על מותגים שהם אוהבים ולהרוויח מכך. זכות הבחירה לגבי מה ואיך לפרסם נותרת בידי השגריר. באמצעים טכנולוגיים מתקדמים הפלטפורמה מאפשרת לייצר פרסומת ודרך להפיץ אותה לחברים מבלי לפגוע בחוויית המשתמש שלהם. אדינליי עושה שימוש בחוכמת ההמון ליצירת פרסומת אפקטיבית עבור המותג וחיבורו לקהל חדש.
Convizit
שולטים בנתוני העסק
קונוויזיט מספקת למשווקים מידע שלו הם זקוקים כדי לשפר את מידת המעורבות של הלקוחות במוצר ובכך להגדיל את הכנסותיהם. אף שהיום יש שפע של מוצרים לניתוח אתרים בשוק, רוב המשווקים עדיין לא מצליחים לזהות את ההזדמנויות העסקיות העצומות המסתתרות בנתונים שלהם. הכלים הקיימים דורשים התקנה מקיפה, תחזוקה שוטפת ומיומנויות אנליטיות ספציפיות. קונוויזיט פיתחה טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על בינה מלאכותית שמעניקה למשווקים סוג של "מדעני נתונים וירטואליים" שיודעים לשגר המלצות בזמן אמת על דרכים חדשות להגדלת המעורבות וההכנסות באתרי האינטרנט שלהם וכל זאת באנגלית פשוטה עם פריסה מיידית ואפס תחזוקה.
Urecsys
מפחיתים את הזיהום בעיר
יורקסיס מבקשת להתמודד עם בעיה שהולכת וגוברת בשנים האחרונות: זיהום האוויר העירוני. החברה מפתחת מערכת חדשנית שמפחיתה באופן משמעותי את זיהום האוויר בתוך מבני משרדים, מוסדות וארגונים. המערכת של יורקסיס מבוססת על אלוגריתמים ושליטה חכמה במערכות המבנה, והיא פועלת במטרה לייעל ולהיטיב את איכות האוויר שזורם למבנים ולדירות, ולמעשה דואגת לכך שהאוויר במקומות אלה יהיה נקי יותר. הטכנולוגיה של החברה יודעת להתמודד בהצלחה עם מזהמים בכל הגדלים, כולל מזהמים בני אטומים ספורים בלבד, שמערכות אחרות מתקשות למנוע באופן אפקטיבי את חדירתם למבנה. על פי נתוני החברה, רובו של זיהום האוויר העירוני מורכב ממולקולות גז קטנות ונדיפות הנכנסות בנפחו של חיידק בודד אחד כ־500 מיליארד פעמים, וגם פילטרים בחדרי ניתוח הם חסרי כל יכולת מול מולקולות אלה.
Pepticom
מגלים מולקולות חדשות
פפטיקום היא חברת בינה מלאכותית המבקשת לגלות מולקולות חדשניות בשוקי התרופות והחקלאות. השימוש בטכנולוגיה חישובית מאפשר לפפטיקום לטפל ביעדים מורכבים שאי אפשר להגיע אליהם בשיטות מעבדה, ולהגביר את תהליכי המחקר והפיתוח. החברה מעורבת בפרויקטים שונים של גילוי מוצלח של מולקולות בתחומים שונים כמו חקר הסוכרת והאלצהיימר. החברה עוסקת בפיתוח תרופות מבוססות פפטידים (חלבונים קצרים) וזאת באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית לגילוי פפטידים המאפשרת קיצור משמעותי בזמן פיתוח התרופה, תוך כדי צמצום משמעותי של הסיכון לכישלון בפיתוח התרופה.
Roundforest
משכללים קנייה ברשת
ראונדפורסט עוזרת לצרכנים לבצע החלטות מושכלות יותר כאשר הם מבצעים קניות באינטרנט, וזאת על ידי פישוט תהליכי בדיקת המוצר הרצוי. באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית וטכנולוגיות איסוף וניהול נתונים מתקדמות ראונדפורסט יודעת להציע לצרכנים המלצות מוצר מהימנות בקנה מידה רחב שמקיפות מספר רב של משתנים. החברה מגיעה ליותר מ־40 מיליון משתמשים חודשיים דרך אתרי סיוע לקניות; ובנוסף, מפעילה פלטפורמת תוכן לבעלי אתרים גדולים, המניעה מיליארד דולר בשנה בעסקאות ובמנויים עבור חברות גדולות כמו אמזון, ebay והולו.
VizibleZone
מגינים על הולכי הרגל
החזון של ויזיבלזון הוא להגן על חייהם של הולכי רגל ולמנוע מהם פגיעה בתאונות דרכים באמצעות שימוש בטכנולוגיה חדשנית: הפטנט של החברה הוא מעין "גלאי הולכי רגל", שמשמש לגילוי, מעקב והגנה על הולכי הרגל, גם כאשר הם ממוקמים מחוץ לשדה הראייה של הנהג המתקרב. הגלאי מתוכנן לפעול תחת כל תנאי מזג אוויר ובכל שעות היום. על פי נתוני החברה, יותר מ־1.35 מיליון בני אדם נהרגים בשנה בתאונות דרכים ברחבי העולם; ועוד 50 מיליון נפצעים. 23% מכלל הנפגעים הם הולכי רגל, והעלויות הכלכליות למשק העולמי מתאונות דרכים מוערכות בכ־520 מילארד דולר בשנה. החברה מבקשת לספק פתרון טכנולוגי לאתגר הקשה ולהיאבק במספרים המחרידים.
Kaholo
מפתחים אוטומציה בארגון
כיום ארגונים מפתחים תהליכי אוטומציה מורכבים, ומחברים מאות שורות קוד בשפות שונות לכלים בארגון. הפלטפורמה של קהולו מאפשרת פיתוח הליכי אוטומציה בצורה מהירה בשפה ויזואלית, ומייצרת אופטימיזציה בהרצה של התהליכים הללו ללא צורך בלמידת טכנולוגיה חדשה. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת ניטור של התהליכים המורצים, מייצרת זיכרון ארגוני ונותנת למנהלים תמונת מצב רחבה וכוללת.
Genetika+
מטפלים בדיכאון
הסטארט־אפ גנטיקה+ מפתח רעיון לשיפור תוצאות הטיפול בסובלים מדיכאון. נקודת המוצא היא שכל אדם הוא ייחודי, ולכן גם הטיפול בו צריך להיות ייחודי ומותאם אישית. על פי נתוני החברה, דיכאון משפיע על כ־350 מיליון אנשים ברחבי העולם. באמצעות נתונים ביולוגיים, סביבתיים וגנטיים, שנאספים מהסובלים מהתופעה, החברה מפתחת פתרון מותאם אישית לכל מטופל, כדי לעזור לו להרגיש טוב יותר בזמן קצר.
FuriousCorp
ממקסמים תשואה מפרסום
פוריוסקורפּ מספקת למנהלי מדיה כלים כדי למקסם את התשואה של תיק הפרסום שלהם. המערכת — באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית וחיבור כלל הנתונים והמערכות השונות של הארגון לכדי פלטפורמה אחת — מאפשרת ללקוחות לתכנן, לתמחר ולשפר את היצע המוצרים בכל ערוצי המדיה שלהם כדי לבצע אופטימיזציה של התשואה בתיק.
פוריוסקורפּ מספקת למנהלי מדיה כלים כדי למקסם את התשואה של תיק הפרסום שלהם. המערכת — באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית וחיבור כלל הנתונים והמערכות השונות של הארגון לכדי פלטפורמה אחת — מאפשרת ללקוחות לתכנן, לתמחר ולשפר את היצע המוצרים בכל ערוצי המדיה שלהם כדי לבצע אופטימיזציה של התשואה בתיק.