תערוכת הרכב בז'נבה מוסיפה חשמל לפיז'ו ועוד כוח לפרארי
לפי פיז'ו, הדגם העיקרי של 208 לא יהיה הספורטיבי, הבנזין או הדיזל אלא דווקא בעל המנוע החשמלי
תערוכת הרכב בז'נבה שתיפתח בחמישי הקרוב נותרה בין התערוכות הבודדות שתעשיית הרכב העולמית מקפידה להגיע אליה בעידן שבו מספר התערוכות בתחום הולך ומצמצם. בניגוד לתערוכות אחרות כמו זו של פריז, ז'נבה נחשבת לתערוכה שלא נשלטת בידי יצרנים ספציפיים ואף שתמיד היתה יחסית קטנה כל יצרני הרכב רוצים להשתתף בה.
מבין כל המותגים של קבוצת פולקסווגן, דווקא סקודה שצומחת בשנים האחרונות, טרם זכתה להשתמש בפלטפורמת הרכב הקטן של הקונצרן. כעת מציגה החברה מצ'כיה את קאמיק, רכב כביש־שטח המצויד במנועי הטורבו המוכרים של פולקסווגן בנפח 1.0 ו־1.5 ליטרים. קאמיק משתרע על אורך של 4.2 מטרים ורוחב של 1.8 מטרים.
לפי פיז'ו, הדגם העיקרי של 208 לא יהיה הספורטיבי, הבנזין או הדיזל אלא דווקא בעל המנוע החשמלי. 208 החשמלית תצויד במנוע בהספק 100 קילו־ואט ובסוללה המאפשרת נסיעה לטווח של כ־300 ק"מ. הטענת הסוללה תתאפשר בטעינה ביתית רגילה בת 20 שעות, בטעינה ביתית משקע ייעודי שתיארך כשמונה שעות, ובטעינה מהירה בת פחות מחצי שעה שתמלא כ־75% מהסוללה.
בעת שיצרני מכוניות־על רבים עוברים בהדרגה להנעה חשמלית, פרארי מאמינה שכדי להמשיך להלהיב את הלקוחות המסורתיים נדרש צעד קיצוני. התשובה שלה היא F8 טריבוטו, המכונית החזקה ביותר שאי פעם ייצרה וכולל מנוע שמונה בוכנות. F8 מצוידת במנוע טורבו 4 ליטרים המפיק 720 כוחות סוס שמזניקים אותה ל־100 קמ"ש בתוך 2.9 שניות ומגיעים ל־300 קמ"ש.